Gå til innhold

Fikk dere det kjønnet dere ønsker dere ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt en kan ønskje seg kjønn da. en blir jo like glad uansett men noen hadde innerst inne er ønske kanskje? Fikk dere hva dere ønsker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja:)

Jeg hadde selvfølgelig blitt superglad uansett hva slags kjønn han hadde sett på ultralyden, men jeg må innrømme at det varmet godt da han viste oss to streker og sa at det var ei lita jente i magen min:)

Skrevet

Har alltid hatt et ønske om å få ei lita jente, og må innrømme at jeg ble litt ekstra glad når vi fikk greie på kjønnet. HAdde selvfølgelig blitt superglad for en gutt også, og nå ønsker jeg meg mest en gutt =)

Skrevet

Hehe, første gang fikk vi vite jente, og ut kom en gutt...hadde gledet oss, men innerst inne hadde jeg alltid ønsket meg en gutt først, så jeg ble kjempeglad :-D

Denne gangen tenkte jeg at det hadde vært koselig med en jente, men da vi var på UL fikk vi riktignok vite at det var en jente, og jeg følte meg nesten litt skuffa. Tenkte på at om det hadde vært gutt hadde det blitt så koselig for storebror..! Og så var det alle reaksjonene "ja, det er jo sånn det skal være der", "ja, hadde dere ikke fått jenta nå, så måtte dere jo fått flere barn" osv osv...ARGH! Blir så irritert over sånn, så jeg fikk faktisk på pur F*** og håpet at det skulle komme en gutt, hehe..! Men for min helt egoistiske del ble jeg veldig glad for en jente også :-)

Skrevet

Jepp, og jeg kan med hånda på hjertet si at jeg ikke ønska meg noe spesielt kjønn!! Storebroren derimot ønska seg en lillebror... og det fikk han jo ikke, hehe.

Skrevet

Hadde faktisk ikke noe ønske om kjønn noen av gangene. Hverken inderst eller ytterst... ;-)

Skrevet

Ja, jeg har to, en av hver:-) Så neste gang er det bare en bonus uansett om det er gutt eller jente og alt av klær ol vil vi jo ha fra før uansett.

Skrevet

Nei-min samboer hadde to gutter fra før, så her var ønsket om ei jente stor.Men ut kom en velskapt liten gutt,og vi ville ikke byttet han ut for noe i hele verden:)

Skrevet

jepp. ønsket meg en gutt eller jente, så kunne ikke bli "feil" da ;)

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg to storebrødre og en lillesøster...og slik ble det :-)

Skrevet

Ja. Begge to hadde lyst på gutt, og det fikk vi. :)

(Hvorfor er det så tabu å si at man ønsker seg ett bestemt kjønn? Man blir selvfølgelig like glad for barnet man får uansett, det skjønner vel alle? )

Skrevet

Hadde blitt glad uansett om det ble gutt eller jente

Skrevet

Hadde 1 jente så håpet var aktisk litt gutt. Og det ble det.. Men om det hadde komt en tulle til hadde jeg og blitt glad :)

Skrevet

har alltid sett for meg to jenter og det har jeg fått;) men hadde jo blitt veldig glad uansett da;)

Skrevet

Må si ja! For det var akkuratt det samme hva som kom!

Men må innrømme at jeg ønsker jente neste gang, har alltid hatt lyst på en av hver! Men kommer det gutt, så blir jeg storfornøyd da også!

Skrevet

Etter vi hadde fått to jenter,hadde vi håpet på en gutt.

Men da lillemor kom, var det faktisk akkurat henne vi hadde ventet på:))

Tror kanskje mannen min ønsket seg gutt mere enn jeg, men han er strålende fornøyd med jentene sine!

Skrevet

Jeg har alltid hatt et ønske om å få en datter, så jeg ble veldig glad for den jenta som kom ut. Men så har jeg alltid ment at det er så fint å ha en storebror, så da var det jo egentlig likegyldig hva som kom.

Som jeg sier: Det er lov til å ha sine drømmer, -men det er et barn man vil ha og ikke et kjønn!

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2
Skrevet

Jeg har alltid trodd at jeg skulle bli mamma til to jenter, men jammen fikk jeg ikke en gutt.

Er nå superglad for at jeg fikk gutt og blir veldig glad hvis nestemann blir gutt også, men blir det jente så er jo det også helt topp!

Skrevet

Fikk en gutt først og det var stor stas! Nå sier de det skal bli ei jente og det hadde jo vært hyggelig, men jeg vet ikke om jeg er helt enig enda :) Magefølelsen sier gutt denne gangen også

Skrevet

Fikk vite på UL at denne gang var ei lita jente, og vi ble ekstra glad, fordi vi har tilsammen 4 gutter.. Men, ut kom en stor flott gutt.. Og bedre kunne vi ikke fått det.. Vi har vi et halvt guttelag i fotball... ;o) (og faktisk 3 av dem spiller fotball)

Skrevet

Jeg ønsket meg ikke kjønn noen av gangene, men vi har en gutt og ei jente, så da har vi uansett begge deler :-)

Skrevet

For å si det sånn...jeg ønsket meg ikke noe spesielt kjønn da jeg ble gravid - men etter ul hvor vi fikk vite kjønn, ønsket jeg meg det kjønnet vi hadde fått vite....og det fikk jeg:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...