Gå til innhold

Goooood Mooooorning Vietnaaaaaam!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

(har dere sett den utrolige fine og litt triste filmen?)

God morgen! Få spørre som Karosnuppa spør oss "Såjet gått, lille jenn?" Hun kan ikke si v....

Håper alle har det bra på morrakvisten, det har vi! Det er bare vi jentene som er oppe enda. Vi ser på Barne-TV (bare repriser, jo...) og spiser oppskåret frukt. Appesiiiiin og pæje :)

Karosnuppa koser seg i miniSaccosekken sin og mamma har det fint i sofaen. Aftenposten, PC og en kopp med morokaffe á la phantomet - hva mer kan en kvinne ønske seg?

Ønsker deg og gjengen din en knakande fin dag! Det er deilig med helg og sol og høstvær :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen til dere som er oppe og hopper og ikke gråter:-)

Solen skinner i dag:-)

Skrevet

Det er en fin film.... det er mange filmen som gir meg nesten samme vemodige kjenslan i magen..... forest gump, gilbert grape, stekte grønne tomater, oppvåkningen.... kanskje den følelsen bare er at jeg liker dem godt - at de gir meg noe, i do'know....

Jeg fikk sove lenge i dag jeg... eller rettere sagt jeg fikk jo ikke det, men jeg ebnyttet sjansen til å være i sengen en stund, Jeg sto ikke opp før ni!!!!

så har jeg begynt en diger rydde/lukke igjen skapene/fiks og vask - seanse, sånn at vi kan kose oss i helgen og ha ei fin uke i vente.

Ha en fin dag dere også!!!

Skrevet

Her har også morgenen vært bra - jeg har faktisk ikke kastet opp enda!!! ...det må bare vare hele dagen ut...

Ellers tenker jeg at barnehagerutinene har vunnet over våres. Lille bablegull er vant til å sove ute der, mens da jeg skulle legge henne inne nå ble det jo helt feil:) Hun strålte da jeg endelig kom på at hun kanskje ville sove ute! Men det er jo bare bra å få frisk luft da:)

Happy weekend til alle!!

Skrevet

Virker som om dere jentene har storkost dere på morgenen :)

Ha en fortsatt strålende dag i høstværet!!

Stolt mamma til 2

Skrevet

God formiddag får jeg si.. Lillegutt sov til kl 8! Jøsses.. Må legge til at han har feber, så det er kanskje det som er grunnen?

Her er det sol og vind, men 15 grader. Trærne mister blader, de henger gule og visne. Vemodig synes jeg... Jeg er alene med guttene, vi skal kose oss i kveld med taco og Man U på DVD.. (urk). Naboungene kommer også, så her blir det liv rai rai:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...