Gå til innhold

Parkdress og andre greier...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Edvard skal begynne i barnehage og siden han er vår første så er ikke det så lett å vite hvilket utstyr som er bra å ha i barnehage. Er det noen som har erfaring på hvilke parkdresser som fungerer og må man absolutt kjøpe den dyreste?? Ellers andre tups mottas også med stor glede!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Reflex er et bra merke. Ikke så dyrt og god kvalitet. Vi hadde dette som første høstdress når snuppa var bare 11 måneder. Fornøyd med den. Selvsagt er Reima bra men dyrt. Mikk-line er en annen dress som jeg har hørt mye bra om. Så akkurat at de hadde tilbud på denne på finn.no. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=11204194&sid=xz18rebpBdlq783831&WT.svl=Link

Ellers kjøpte vi snuppa sin vinterdress brukt på finn.no i fjor. Den så helt ny ut så det er også et alternativ.

Vet ikke hvor du bor. Om du trenger vinterdress. Ellers går det jo ann å ha et lag ull og et lag fleece under en høstdress feks. Jeg anbefaler ull veldig. Vi brukte det fra oktober til mars i fjor tror jeg. Vi var veldig fornøyd med Devold sitt med polyester på innsiden da snuppa ikke tålte ull rett på kroppen. Men dette er dyrt. hvis barnet ditt tåler ull er jeg også fornøyd med Tom og Trine fra sparkjøp (disse er små i størrelsen) og Janus (som er stort i størrelsen) sitt.

Vi hadde superfit som første goretex vintersko. Veldig lette sko noe som er veldig viktig første vinteren de går. Har de på skoringen tror jeg. Vi brukte de hele vinteren i fjor og var godt fornøyd.

Når det gjelder votter har jeg et godt men dyrt alternativ for de aller minste. Det er ikke lett å finne votter de faktisk kan leke og beholde gripetaket med så vi kjøpte disse:

http://www.bansull.no/shopelement.asp?aid=10478&pid=12465

De har tommelen på en litt spesiell måte som gjør at du får vottene lett på plass og at de faktisk sitter på. Utover vinteren hadde vi et par hestravotter i tillegg.

Ellers råder jeg deg til å bruke hode og kjøpe etterhvert. En ender ofte opp med å kjøpe for mye. Noe som er dumt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...