♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. september 2007 #1 Skrevet 22. september 2007 Er det en t-skje eller en spiseskje??? Står forskjellig overalt=(
sesamfrø Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Tror vi brukte 2 tskjeer i 1 dl vann. Huff, aner hvorfor du spør.... håper småttisen roer seg snart!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 22. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. september 2007 Takk=) Ja, hun har skikkelig vondt i magen nå=( Ligger å vrir seg, så ser hun har vondt og innimellom kommer noen skikkelige brøl=( Er nok verre for henne enn for oss... Ikke noe gøy å se at de små har så vondt nei!!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 1 ss pr 100 ml vann. Funker ikke det kan man øke dosen til 2 ss pr 100 ml.
2blånisser Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Hvis babyen er mye plaget med vondt i magen, så prøv minifon som de har på apoteket, reseptfritt. Det funka kjempebra på vår gutt. Er beregnet mest for kolikkbarn, men kan fint brukes selv om det er snakk om mildere form for magevondt også. 10 dråper rett før måltidet, enkelt og greit:)! Har hørt at man helst ikke skal bruke sukkervann. Minifon var iallefall veldig effektiv her!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå