Gå til innhold

HJELP ang sukkervann................


♥Love is in the aiR♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det en t-skje eller en spiseskje???

Står forskjellig overalt=(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror vi brukte 2 tskjeer i 1 dl vann.

 

 

Huff, aner hvorfor du spør.... håper småttisen roer seg snart!

Skrevet

Takk=)

Ja, hun har skikkelig vondt i magen nå=(

Ligger å vrir seg, så ser hun har vondt og innimellom kommer noen skikkelige brøl=( Er nok verre for henne enn for oss... Ikke noe gøy å se at de små har så vondt nei!!

Skrevet

1 ss pr 100 ml vann. Funker ikke det kan man øke dosen til 2 ss pr 100 ml.

Skrevet

Hvis babyen er mye plaget med vondt i magen, så prøv minifon som de har på apoteket, reseptfritt. Det funka kjempebra på vår gutt. Er beregnet mest for kolikkbarn, men kan fint brukes selv om det er snakk om mildere form for magevondt også. 10 dråper rett før måltidet, enkelt og greit:)! Har hørt at man helst ikke skal bruke sukkervann. Minifon var iallefall veldig effektiv her!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...