Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Gjorde det slutt med en i sommer. Nå forsøkte han å ta livet sitt fordi jeg ikke ville ha han tilbake. Det var virkelig en traumatisk opplevelse. Han måte ha flere aderalin doser før hjertet kom i gang igjen. Det verste er at det er den tredje eksen som forsøker det etter jeg har dumpet. Dette er ikk noe pinle menn heller, men menn som det er guts i. Selvsikre, pene og inteligente menn som tar meg med storm. Begynner å mistenke at jeg roter meg bort i menn som aldri er vant til å bli dumpet, men kun har dumpet selv. Noen takler jo ikk et nei eller det å bli avvisst. Nå begynner jeg å bli vettskremt for et nytt forhold igjen. Venner og familie sier jeg kan få hvilken som helst mannfolk til å bli gal. Tror ikke det er et kompliment, men da burde disse mennene jo være glad for at jeg går lei dem.. Eldste barnet mitt sa jeg har den effekten på folk. Enten vil de drepe meg ellers så vil de drepe seg selv. Jeg er virkelig en drittsekkmagnet Forresten krisehjelpen jeg fikk hos legen var 20 vival..
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 Du tiltrekkes vel av psykoer da. Ingen normale menn reager slik, bare psykopater. Og det er jo ikke noe å være stolt av, bare svake mennesker henger med psykopater....
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Det at bare svake mennesker henger med psykopater stemmer ikke da.. hadde du visst noe om psykopater så hadde du skjønt det. Det er psykopatene som er de svake, IKKE de som henger med dem. Vi kan jo ikke vite om folk er psykopater eller ikke før etter en stund.. (noen ganger flere år)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #4 Skrevet 22. september 2007 Det må være fryktelig å være sammen med deg. Du er vist ikke helt.....
Gjest Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Selvsikre, intelligente og pene menn som tar deg med storm! Dette er menn med personlighetsforstyrrelser. Med små selvfølelser og oppblåste selvbilder. Takk og lov, kjære jente! For at DU har en sunn selvfølelse og dumper dem FØR de ødelegger DEG! Vær glad for at dine grenser og din "magefølelse" har sagt: DUMP den mannen! Lykke til videre :-)
Anonym bruker Skrevet 22. september 2007 #6 Skrevet 22. september 2007 Hva med å se etter en som er det motsatte av selvsikker intelligent og pen?! Kanskje det går bedre da.....
Himmelblå Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Du er en femme fatale. Det triste er de som utnytter seg av det. Jobb med ett forhold du, i godt og i vondt er mitt råd. Å lete etter en dør ut er ikke et tøffingtegn.
Gjest Skrevet 22. september 2007 #8 Skrevet 22. september 2007 hihihihihihihihhahahahahahahahohohohoho.....denne ekke verdt en kommenter engang.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå