Gå til innhold

Noen som har hatt planlagt keisersnitt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva med besøk? Orket dere besøk samme kveld?

Bare en perifer venninne som sa at hun ikke orket noe besøk av annet enn de aller nærmeste. Hvordan gjorde dere det?? Regner bare med at jeg vil være sprekkferdig av stolthet og vil vise frem, jeg...

Videoannonse
Annonse
Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Hadde besøk etter 2.5 time jeg..

Hadde full narkose og gikk etter itt over 1 time ;) men jeg tror min sak er litt spesiell, de sa i alle fall det

Skrevet

Jeg hadde endel besøk samme dag ja. Gikk forsåvidt fint, der og da, men ser i ettertid at jeg var utrolig sliten egentlig. Fikk jo hele tida mye smertestillende i blodet, så jeg var litt sløv. Men bare si fra til besøkene dine at de må være rolige og prate stille, så går d nok bra :)

Hadde jeg skulle gjort d igjen, ville jeg kanskje ha bremset litt.

Var i grunnen verre neste dag, etter lite søvn første natta og sånt...

Skrevet

Jeg har hatt et haste og to planlagte keisersnitt, og ved alle tre fikk jeg heldigvis besøk samme dag.

Når det er planlagt så skjer det oftest på morgenen eller formiddagen, og da får en hvilt seg før visitten er. Jeg var helt gira etter alle tre keisersnittene, og ivret etter å vise nurkene mine frem.

Hadde blitt deppa dersom ingen kom jeg.

Skrevet

jeg lå på observasjon i over ett døgn..kunne ikke ha besøk av andre en samboeren..så heller ikke barna mine..men familien var der og fikk se barna,men ikke meg..jeg orket ikke stort med besøk før etter non dager..jentene mine lå på intensiv da,så var ikke alle som fikk se de..

Skrevet

Jeg hadde planlagt KS på kvelden, og hadde besøk av nærmeste familie ca. 12 timer etter. De var rolige og var hos oss en time. Ellers hadde vi 2 besøk hver dag vi var på sykehuset, og det føltes passelig. I utgangspunktet hadde jeg sagt til folk at de kunne besøke oss når vi kom hjem, men enkelte venner sendte vi melding til at vi ville gjerne ha besøk på sykehuset. Vil jo vise fram :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...