Gå til innhold

hva vil egentlig trekk si?

Anbefalte innlegg

Skrevet

liten luftsrøm fra vinduet, en gjelder det også hvis man har vinduet litt mer åpent for å ha en vettig temperatur på rommet?

blir jo så ufatteig varmt med induet igjen... og kan helle ikke ha vinduet veldig mye åpent, da blir det for kaldt...

yes, føler meg litt dum.. er glad det er anonymknapp her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, neida du er ikke dum.. ingenting blir for dumt å spørre om.. Jeg tror trekk er luftstrøm ja, som når man har vinduet eller døren på gløtt.. men tror man bare sier "å få inn luft" hvis man har vinduet litt mer åpent;) Du kan jo ta frem lexikon og sjekke ordet nøyere hvis du lurer, greit å gå grundig til verks iblandt ja hehe:p

Skrevet

Jeg trodde at trekk var når det er vinduer åpne i to forskjellige rom. Eller er det gjennomtrekk?

Skrevet

Dersom jeg f.eks lukker opp et vindu i den ene enden av rommet og ei dør i den andre enden kaller jeg det hvertfall for gjennomtrekk.. da kommer luften gjennom hele huset.. men trekk og gjennomtrekk kan nok beskrives på mange måter;)

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

mener dere nå farlig trekk?

ikke HI her men en ting jeg er redd for er dette med krybbedød og å ligge i trekk. Hvaer farlig trekk?

Skrevet

Trodde varme var farligere enn trekken hvis man tenker på krybbedød.. men er ikke sikker da. Hovedinnlegger kan jo kanskje utdype litt mer hva hun mente med spm hvis hun vil:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...