Gå til innhold

dr yppert

Anbefalte innlegg

Skrevet

har du gitt deg???

mistet de siste grå kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja nå må du for guds skyld ikke få kreft og dø laaaaaaangsomt da, det vil jeg ikke at du skal!

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Hvorfor er du ikke på msn, yppert?

Skrevet

fordi hun er mest interessert i å sitte her inne og onanere til alle damene...

Skrevet

nei problemet er nok at du er avslørt og prøver å ro deg unna alle lesbetendensene dine

Skrevet

blablabla lenamoren, vet at du sitter der og formelig sklir av stolen pga dr yppert men vennligst hold fantasien for deg selv

Skrevet

ja sklir i mitt eget spy etter jeg så bilde av den feite suggen som deiget seg på bildet..

Skrevet

nei tror du er på feil forum..lesbisk/homofil er lenger nede på siden

Skrevet

ja, selvsagt, du har en litt sykelig besettelse for dr.yppert du?

Skrevet

nei det er det du som må ha.. kanskje du er trailerlesbe du også?

får ikke håper du er like stygg ihvertfall..

Skrevet

du lenamoren, sitter du her med høy puls nå? endelig laget et innlegg som noen svarer på, og wow, det er yppert, huff, trist å sitte sånn vil jeg tro..

Skrevet

hehe... trenger ikke bli så lei deg fordi jeg ikke tenner på sånne feite stygge gamle trailerlesber som deg, kanskje du skal melde deg på ekstrem forvandling eller noe? kan ikke være særlig koselig å gå rundt med det trynet der!

Skrevet

jeg har vært her inne kanskje en time av mitt liv til sammen og jaggu hadde jeg flaks gitt... den ene amøben etter den andre her jo... uff... dumme mennesker skulle virkelig blitt sterilisert.. heldigvis er yppert en gammal røy som har gått ut på dato for lenge siden..kanskje det faktisk er et håp for de neste generasjonene!

Skrevet

Vet du hva kjære postlogic, det fins folk som er innom dib men som ikke er her hver bidige dag!! mange her har jo blitt kjent pga nicket sitt, det syns jeg blir for sykt,de henger jo her, har ikke noe annet liv, sånn som lesbe Yppert! Dr Yppert som syns det er så deilig å late som om hun er en mann, lure alle damene her inne, få dem til å snakke til henne som om hun er en mann, hun koser seg nok veldig, det tenner denne dr yppert skikkelig!! ÆSJ SIER JEG BARE!! får deg et LIV!!!!!!!

Skrevet

for å si det sånn min store skjeive venn, uansett hvor mye du fikser på det triste utseendet ditt kommer du aldri til å kunne måle deg med meg :) face the facts

Skrevet

det som egentlig er mest betenkelig er at til tross for din ene time tilsammen i hele ditt liv her inne har du virkelig gått i bresjen for å legge merke til yppert.

Skrevet

hehe jeg er nå ihvertfall ikke utgått på dato sånn som du :)

men du er nå ihvertfall ung til sinns..sånn ca rundt trassalderen et sted kan jeg tenke meg :) gå å ta hormontiskuddene dine du :)

Skrevet

hvorfor er det mer ok å henge ut dr.yppert enn en eller annen random på skravle?

Skrevet

var ikke så vanskelig det da, kan man lese så er det null problem siden yppert stod over hele siden...

Skrevet

det kommer vi aldri til å gjøre min kjære venn :)

Skrevet

oj DEN nøtten tenkte du lenge på!!! jaja fantasi har du ihvertfall!

nei nå går jeg og den perfekte mannen min og legger oss og har masse hetrosex før det vakreste barnet i verden våkner..

sånn nå har du noe å fingre til resten av kvelden :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...