Grubleguri Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hei, jeg har en sønn på 18 mnd som det første leveåret var mye urolig på natta - ALLTID tett, snørrete, surkling i brystet. Hodet høyt, kaldt på rommet, saltvann i nesa, masse morsmelk osvosv. Men veldig sjelden direkte SYK. Aldri akutt, aldri antibiotika, aldri ørebetennelser e.l. Nå: 18 mnd, sover fra 19 - 07 hver natt, god allmenntilstand, enormt bra appetitt, så og si aldri syk, men tett, tett, tett. Snørr, surkling i brystet stort sett hele tiden... Skal endelig få komme til spesialist nå om noen uker, men er jo spent på om de egentlig kommer til å konkludere med noe. For dette kan vel ikke være astma??? Blir veldig glad for svar :-) (dette innlegget står også under forum Astma/ Allergi)
Grubleguri Skrevet 21. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 21. september 2007 SORRY. ser først nå at dette er forum for de litt større ungene. Får prøve meg på DinBaby :-)
blond Skrevet 22. september 2007 #3 Skrevet 22. september 2007 Sønnen min var også alltid surklete, men det satt ikke i brystet. Han snorket hele første året. Flere var bekymret for han, men ikke foreldrene.... pga andres bekymringer gikk jeg til legen med han flere ganger, men det var aldri no galt med han. Fikk til svar at det kom av at han ikke svelget unna spyttet ordentlig pga umodenhet. Han siklet også mye og det varte til han var 3-4 år. Han snorket også det første året, såpass mye at vi hørte han fra andre etasje ned til første etasje. I dag er han 5 år og har ikke disse "problemene" lenger. Altså kan slike ting gå over av seg selv. Ut fra hva du skriver høres det ikke ut som om han har astma, da du ikke skriver noe om unormal pust. Hvis han er stor/tjukk kan det være en grunn til problemene. MIn gutt var stor som baby (og en god stund etter det) og "problemene" ble borte da han ble slankere. Selv om dette er forum for eldre barn har vi jo alle hatt små for ikke så altfor lenge siden. Synes ikke du er helt malplassert med å stille spørsmålet her. Fortell hvordan det gikk, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå