Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 får man kjøpt hostesaft reseptfritt? Kjøpte en gang for lenge siden da størstejenta lå med falsk krupp, men da tror jeg jeg fikk resept sammen med annen medisin. Får man reseptfri hostesaft? Minsten har en skikkelig ekkel hoset!
Danselettbatterinna Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Ja, og det tror jeg du får på vanlig dagligvare butikk også.
Har byttet nick ! Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 jada. Det finnes både reseptbelagt og reseptfri hostesaft.Kan sikkert hjelpe godt med litt hostesaft om natten.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Åh!?!..Gud, tror jeg må begynne og følge litt mer med. **flau**
♥MAMMA & LILLEGULL♥ Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Jeg måtte ha resept når jeg skulle ha efedrin med solbær smak til sønnen min som hostet noe fælt for noen mnd siden..
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 får det på dagligvare butikkene, men de funker visst dårlig leste jeg ett sted....men skader jo ikke å prøve :-)
snartmammapåny Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Mild hostesaft - reseptfritt Sterkere saker -reseptbelagt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå