Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Vi fikk beskjed på sykhuset og av HS at nattlue ikke var nødvendig, ikke bra rett og slett, så fremt det ikke var ISKALDT på soverommet om vinteren. Dette pga. muligheten for å slippe ut varme hvis han skulle bli varm om natten. Bare spør, for venninna mi stusset veldig på at jeg ikke bruker lue om natten (hører med til historien at dette er en barnløs venninne....hehe) Gutten min er 3 uker.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Man skal visst ikke bruke lue om natten, for så små klarer ikke kontrollere temperaturen selv, og kan lett bli for varme
Maisie Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Man skal ikke bruke lue på de små om natten. På sykehuset da de at man ikke skal bruke lue på de små inne i det hele tatt, siden de kan overopphetes i hodet. Hvis man har det så kaldt på soverommet at man vurderer lue, bør man kanskje heller vurdere å lukke igjen vinduet.
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Var bare det jeg også trodde og har hørt fra sykehus og HS.Men leste i en tråd her inne mens jeg gikk gravid om noen som brukte nattlue.... Kanskje man får ulike råd, eller de er hysteriske?? HI
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 i "gamle dager" brukte man jo nattlue på små barn, kan jo hende noen har fått råd av noen eldre jordmødre eller lignende å bruke det?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå