Gå til innhold

lille_gull


♥lurelure♥

Anbefalte innlegg

Heia!!

 

Har du født??

 

hvordan går det med deg???

 

Du må føde før dere flytter da:)

 

Jeg var på ul på ullevål, viste at magnus var 37+3 og ikke 35+5 så terminen er egentlig 12 okt. Håper han kommer da:) Det er pappa sin bursdag:) Han er 3 kg og ville kanskje være rundt 3,8 til fødselen. Men det er ikke sikkert stemmer, tror det er vanskelig å forutse.

 

Men spennende er det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen fødsel enda ;) Men håper den er rett rundt hjørnet - har termin på lørdag :)

 

Var på Ullevål i går for sjekk, alt så supert ut visst. Ligger med hodet ned (har gjort det i mange uker), men det er ikke helt festet enda. Men legen sa det ikke hadde noe å si, for fødsel kunne starte når som helst likevel.

 

Tenk om Magnus kommer før tiden da! Greit å få korte ned ventetiden litt :) Leste grunnen til at du var på kontroll - godt å vite at det ikke var grunn til bekymring for hverken mor eller barn! :)

 

Har du alt i hus nå? Vi har vel det meste på plass nå tror jeg.. Det vi evt måtte mangle får vi vel tak i etter fødsel også ;) Hadde besøk hjemmefra for to uker siden, og søstera mi kom med to digre korger med klær, bleier, såper ++ Jeg vaska 7 maskiner med nye babyklær etter at de hadde reist ;) Tror ikke denne gutten skal mangle noe,nei :)

 

Skal på kontroll igjen på mandag (1.okt).. Legen ville ha meg inn 8.okt til overtidskontroll,men dama i skranken leste nok feil på den lappen hun fikk, og ga meg derfor time en uke for tidlig. Gjør ikke meg noe ;) (forhåpentligvis trenger jeg ikke den timen.. )

 

Du må holde meg oppdatert fremover- kanskje Magnus sniker i køen og kommer før denne rampen her!? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!!

 

Så spennende altså!! Nærmer seg stormskritt for deg nå, du er jo på overtid!!!

 

Tenk om vannet går i natt!!!!

 

Du er vel klar for å få han ut nå tenker jeg, kjenner jo det på meg sjøl og.....

 

Jeg skal og til kontroll i morgen. Hos legen, ikke jordmor.

 

Ellers er alt ok her. Hatt noen netter med vonde kynnere, ellers ikke så mange tegn. Jeg ligger jo ca tre uker etter deg vettu:)

 

Vært på eidsvoll i helgen. Koselig. Godt å komme dit og fyre i peisen og nye stillheten litt.

 

Tror ikke amanda er klar for søsken, hun koser seg sånn som alenebarn:) Jaja. Hun blir 5 år på onsdag, vi skal ha bursdagselskap for henne på torsdag med svigers - hehehhehe.

 

Det meste er kjøpt inn og klart her nå ja, skjønner ikke at han ikke skynder seg ut til oss når han har så søt vugge som venter!!!

 

Vi må holde hverandre oppdatert, skriv om det skulle skje noe:)

 

Stooor klem fra meg!! OG MASSE LYKKE TIL!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var kontrollen på Ullevål overstått :) CTG og ultralyd pluss litt pirking "oppi der".. Legen talte 5 tær på ene foten - helt utrolig hvor gode bilder de klarer å få til med de maskinene! Hodet ligger godt nedi bekkenet (så langt ned at hun sleit med å få vist oss profilen hans; noe hun visst hadde veldig lyst å få til.. )

 

Hun sjekka etter modning, og fant ut at jeg har 2 cm åpning :) Trenger jo ikke å skje noe de nærmeste dagene for det, men ting er iallefall i gang! Har ikke hatt vondt i det hele tatt, annet enn litt "klyping" i korsryggen en sjelden gang.. Så tar i mot alle cm jeg kan få, for det gjør vel tidsnok vondt :)

 

Blir nok spesielt for Amanda når hun plutselig må dele oppmerksomheten ja! Hun har jo hatt dere helt for seg selv frem til nå.. Håper hun tar det fint! Dere får skjemme henne ekstra bort på bursdagen hennes! :)

 

Helga her gikk med til å gjøre klart til visning. Hadde en i går og skal ha igjen i kveld. Svigers var innom på lørdag, og svigermor satte i gang med vask av både tak og vegger! Var deilig å slippe å gjøre det selv :)

 

Får logge av her nå og ringe til mamma og oppdatere henne.. Hun hopper jo i taket hver gang tlf ringer ;) Må starte hver samtale med "Det er ingenting på gang enda!" :)

 

Du må holde meg oppdatert - er nysgjerrig på når Magnus har tenkt seg ut! :)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia!!!

 

Så spennende med 2 cm da!!! Nå kan det skje når som helst!!

 

Ja, lurer på hvordan amanda takler en baby men tror det går bra, hun er jo så kosen og skal fortsatt få sin del av oppmerksomheten:)

 

 

Hvordan gikk visningen da? Er vel greit å få det unna nå? Bli ferdig med det? Alltid styr med sånt, så bra dere har noen til å hjelpe dere. Alt er jo tungt nå på slutten:)

 

Skal oppdatere om noe skjer, føler ikke det kommer til å gjøre et enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...