Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Noen andre som sverger til treningstøy?
♥Snulder Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Treningstøy?? Hva er det??? ;=) Her er det jeans og t-shirt/genser som gjelder!
2 Sommerbarn Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Sort stretchbukse og singlet er favoritten hjemme.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Hjemme i dørene ja =) Første jeg tar på meg når jeg kommer inn døra =)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 NEI, går aldri utendørs i joggebukse, GRØSS:..! Bruker som regel jeans/smale bukser og en fin topp, støvletter/skoletter og en kort jakke nå for tiden :-)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Det er sånn som ikke strammer noen steder, så jeg ikke skal bli minnet om at jeg må begynne å trene:))
Gjest Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Bruker mye joggebukse når jeg er hjemme i heimen. Akkurat nå sitter jeg i joggebukse og en singlet i silkestoff med litt blonder på :-) Sånn ellers i det daglige når jeg skal til byen,venner ol. Da går jeg i jeans (veldig glad i mine hvite jeans) og en fin topp til. Og så bytter jeg på mine hvite joggesko og mørke brune høye støvletter. Har nesten alltid et smykke i halsen og små "bling bling" øredobber i ørene. Det er min hverdagsstil. :-)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 det går i kappabukser /kosebukser og en lett singlet her hjemme ja;)
snartmammapåny Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Jeans og singlett. Hender jeg tar på joggebuksa, men det er SVÆRT skjeldent.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Akkurat nå er jeg redd det er mest joggebukser og lignende...går hjemme..men prøver å hoppe i andre bukser og fiffe meg litt når jeg skal noe..
Mom2Two Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Ikke for å være stygg, men jeg synes det er litt småtragisk å dasse rundt i treningstøy med mindre man er syk eller faktisk skal trene....
Hjertemor Skrevet 22. september 2007 #13 Skrevet 22. september 2007 Uffamei, da er jeg visst tragisk på hjemmebane... De jeansene som er nå, skal sitte som støpt. Det er fint, men ikke så veldig behagelig bestandig. Derfor skifter jeg til deilig myk velurbukse med en gang jeg kommer hjem. Leke med barna på gulvet, rengjøring, matlaging osv krever ingen spreke, kule klær. Da skal vi vel være komfortable, jenter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 22. september 2007 #14 Skrevet 22. september 2007 ...man skal da ikke bare tenke på sin egen komfort, jeg synes det er viktig å pynte meg for sambo også jeg, ikke bare gå rundt som en dass hele tiden..! Men - bruker joggebukse hjemme innimellom også, men pleier å ha smykker, sminke meg og være litt fin allikevel... Tror det er viktig for å holde romantikken tilstede i forholdet ;-)
Hva skjer'a?♂ Skrevet 22. september 2007 #15 Skrevet 22. september 2007 Veldig enig med deg mamsemomsen:) Viktig for meg å fortsette å være den jeg var i stil og klær selvom jeg har fått småbarn:) Eier ikke en eneste joggebukse, men har klær å trene i ( danser)
2 Sommerbarn Skrevet 22. september 2007 #16 Skrevet 22. september 2007 Det er faktisk ikke alle som bryr seg om sminke og annet "dill". Jeg vil ikke si at jeg ser ut som et dass selv om jeg har behagelige klær på meg. Jeg sminker meg heller ikke for å gå hjemme å gjøre husarbeid/leke med ungene. Smykker og sminke hører hjemme til fint (fest, selskap, ute med venner osv), vi har hver vår prioritering. Hos oss går vi med "hverdagsjeans", stretchbukser eller treningsbukser til hverdags og kler oss finere opp når vi skal ut på ting.
to+en til! Skrevet 22. september 2007 #17 Skrevet 22. september 2007 Her også blir det joggebukse når jeg er inne i huset. Og ei t-skjorte eller noe sånt. Orker ikke å sminke meg og styre hvis jeg kun skal være inne med ungene(evt.ute rundt huset) en hel dag. Men skal jeg på butikken eller noe sånt så skifter jeg somoftest klær. Da blir det ofte jeans og en litt finere topp/genser enn jeg bruker hjemme. Tror sambo tåler å se meg sånn jeg! Han har ihvertfall ikke klaga de siste 9 åra! Hehe!
Bratsj Skrevet 22. september 2007 #18 Skrevet 22. september 2007 Blir ledige, myke klær her også. Joggebukser og bomullstopper. Dagen min består av å levere i barnehagen, krabbe rundt på gulvet og leke med minsten hele dagen, og gjøre rent, rydde og så hente i barnehagen igjen og få barna gjennom midag og til sengs. Mange dager ser jeg ikke andre voksne mennesker enn de jeg treffer i barnehagen og butikkpersonalet på Kiwi ;-) Og når jeg har vært gjennom et måltid med minsten på 9 mndr så er jeg som regel dekket fra topp til tå av grøt/middag/leverpostei - derfor gidder jeg ikke bruke mitt pene tøy til hverdags. Det er viktigere å slippe å tenke på at jeg ikke må få flekker på meg, slik at jeg kan slappe av og kose meg med ungene. I helgene når mannen min er hjemme, har jeg gjerne på litt farget dagkrem og mascara for ham, og tar på andre klær når vi skal ut av huset. Jeg sliter med +15 kg siden siste graviditet og olabksene mine passer ikke enda dessverre. Har e jobb hvor jeg mp kle meg veldig pent hver dag, så jeg nyter å slappe av i hjemmeklær så lenge det varer :-)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 22. september 2007 #19 Skrevet 22. september 2007 Her er det jeans og topp stort sett hele tiden. Og jer bruker sminke, uansett tid og sted. De få gangene jeg har joggebukse på er jeg som regel syk eller holder på å pusse opp ett eller annet. Men sminken er på hele tiden, kun av når jeg sover elr er syk
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 22. september 2007 #20 Skrevet 22. september 2007 Sitter her i joggebukse og genser, junior det samme - og når sambo står opp tippe jeg han og ha det på seg... ) Deilig å gå litt sånn slappe av klær.. På skolen har jeg jeans eller andre bukser og genser/topp. På jobb ha jeg "uniform" - jobber på sjukehjem... Jeg bruker veldig sjelden sminke, er så lite av det jeg tåler.
fleXibel Skrevet 22. september 2007 #21 Skrevet 22. september 2007 Hjemme så går jeg i treningstøy og annet jeg klarer å rote frem fra det kaoset jeg kaller klesskap. Men ute prøver jeg å se ut som folk
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 22. september 2007 #22 Skrevet 22. september 2007 Jeans og en genser Går av og til med joggebukse/kosebukse hjemme, men ikke så ofte.
Mulle :) Skrevet 22. september 2007 #23 Skrevet 22. september 2007 Går stortsett i Bula bukser hjemme..og da alt fra singlet til genser på meg oventil Men skal jeg ut er det jeans eller sorte smale bukser.. med en topp eller genser..
Gjest Skrevet 22. september 2007 #24 Skrevet 22. september 2007 med en mann som jobber i treningsbransjen og tidligere fotballspiller så har det blitt mye treningstøy på oss.. Men det er viktig å pynte seg for hverandre, det er jeg enig i. Kjekt å se han i annet tøy enn treningsuniformen, selv om det er sjeldent... Ps. Det finnes jo mye fint i treningstøy og.. trenger ikke se ut som et dass:)
jordbær mathilda Skrevet 22. september 2007 #25 Skrevet 22. september 2007 Stort sett jeans og topp/genser. Men nå skal jeg kjøpe meg litt sånne tunikaer de er så fine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå