Gå til innhold

Dr. Yppert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er du egentlig?? har du ikke noe liv?? hver eneste gang jeg titter innom her så er du her!! NERD!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

rare greier...................... hver gang jeg titter innom her så er jammen anonym her også...............

Skrevet

også snakker du ALLTID stygt!! Elsker du å plage andre mennesker? får det deg til å føle deg som et bra menneske?!?

Jeg er gift, og har et vakkert barn, jeg er heller ikke overvektig, og jeg jobber, også er jeg ganske så søt også ;O)))

hva med deg da??? skulle likt å sett deg! ha ha ha

Skrevet

det der var ikke fra meg nei! personen som skrev over her! vedder på at dr yppert skrev det selv! syking!

Skrevet

Jeg liker følsomme, snille menn jeg skjønner du! Ikke sånne som deg!

Du har vel ikke barn engang, har du det?? (det håper jeg ikke,stakkars barn)

Skrevet

dere må da skjønne at dr. yppert er en tøs???

Skrevet

hva driver du meg??? du er syk altså!!! hahaha, du har lite å gjøre ser jeg!!! ;oDDD

Skrevet

of it walks like a bitch and talks like a bitch its probably a bitch:)

litt mye barsels hormoner ute å går eller?

Skrevet

ja nå skjønner jeg at du bare snakker ironi her!!! begynte faktisk å lure noen sekunder!

har du dame forresten??

Skrevet

er du DAME????? herregud, hvis du virkelig utgir deg for å være mann her er du VIRKELIG SYK!!! hjelp fins såååå mange syke folk i verden, får gåsehud!!!!

Skrevet

er faktisk ikke så vanskelig å skjønne ut ifra måten du fremstiller deg som mann på, og når man ser bildet av deg så er det sånn som du da ser for deg en skikkelig stygg feit gammal gris.. ergo må du være dame, for bare damer klarer å fremstille en ekkel mann så godt..

med mindre det er deg på bildet og du er en skikkelig feit ekkel sugge som har overdrevet hormonpillene sine og rett og slett bare ser ut som en manh.. skalkeskjul kanskje?? staaaaakaaaars!

Skrevet

nei og takk gud for det! æsj gå til bingen din igjen din ekle gris!!!

Skrevet

JA SKJØNTE PÅ DEN KOMMENTAREN AT DU ER DAME! hvorfor holder du på sånn du gjør??? er dette så gøy??

tenner det deg å sitte å late som om du er mann her inne?!?

Skrevet

hehehe... da er du nok den eneste som syns det i så fall :) men du er nok sjalu fordi du er en gammal feit røy, eggene er utgått på dato og du er driiiitsjalu for at faktisk vi andre normale DAMER har et liv :)

Skrevet

hehehe ja du kan jo prøve :) du er faktisk bare sjalu fordi jeg er ung og du er en gammal sugge :)

Skrevet

og jeg tror du må gå over til salat og vann din STORE smulbolle :)

Skrevet

Jeg syns babyen på ultralyd bildet er kjempe skjønt Lenamoren! =)

herregud dr yppert er virkelig en SYK GRIS!

Skrevet

hehe takk for det anonym 00:24 :) jeg tok meg ikke akkurat nær av det for min datter er så søt at om trendt alle må bort og hilse på henne når vi er ute.. gode gener her, i motsetning til andre gamle skinn.. dr yppert er garantert et kvinnfolk! :)

Skrevet

hehehe kvisete overvektig gubbe har jeg nå ihvertfall ikke :) min gubbe er en helt normal fyr, og du er bare sjalu fordi han har penis.noe du tydeligvis ikke har og ikke får ...men du tenner tydeligvis ikke på gutter, du liker nybakte mødre og surskliene deres:) du er nok en 45 år gammal trailerlesbe

Skrevet

trenger ingen avstemning din hyper dyke!

Skrevet

ja det er hun helt sikkert =))

syns det er forferdelig at noen kan si noe sånt som dr yppert sa om ultralyd bildet jeg! så uskyldig, en liten baby i magen!

SKAM DEG DR YPPERT!

Skrevet

det er sikkert bare en overdosemed hormontabletter :) eller kanskje hun ikke har fått den daglige literen med smultfett idag...

Skrevet

NEI ÆSJ!

hvorfor svarer du ikke på innlegget mitt???

tenner det deg å sitte å late som om du er mann her inne?!?

Skrevet

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA DEN VAR GOD ;o))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...