NoDoubt Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? 2. Vanlig eller lett/max? 3. Peppes eller Dolly? 4. Nokia eller Sony ericson? 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? 6. Bokmål eller nynorsk? 7. Sommer eller vinter? 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? 9. Elkjøp eller expert? 10. Sex eller sove? 1. Pepsi eller cola? Cola 2. Vanlig eller lett/max? Vanlig 3. Peppes eller Dolly? Dolly 4. Nokia eller Sony ericson? Sony ericson 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Bryst!!! 6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål!! 7. Sommer eller vinter? Sommer 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Lambi! 9. Elkjøp eller expert? Elkjøp. Først og fremst fordi de nesten alltid er billigst. 10. Sex eller sove? Oftest sove, dessverre...
hit og dit Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? Vanlig cola eller pepsi light 2. Vanlig eller lett/max? pepsi? Light 3. Peppes eller Dolly? Dolly 4. Nokia eller Sony ericson? Ericson 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Lår m/sprøtt skin 6. Bokmål eller nynorsk? Nynorsk 7. Sommer eller vinter? Høst =) 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Lambi 9. Elkjøp eller expert? Kven har tilbud? 10. Sex eller sove? Sex Er det nåken som leser alle svara som kjem inn på desse undersøkelsane. Eg må innrømme at eg vanlegvis les dei første og så gidder eg ikkje meir. =)
Pudding06&Spirepire Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Cola Vanlig Peppes Nokia Bryst Bokmål Vinter Lambi Expert SEX og SÅ sove...
M&Ms.. Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? PEPSI 2. Vanlig eller lett/max? MAX 3. Peppes eller Dolly? PEPPES 4. Nokia eller Sony ericson? SONY ERICSSON 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? KYLLINGBRYST 6. Bokmål eller nynorsk? BOKMÅL UTEN TVIL!! 7. Sommer eller vinter? SOMMER 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? LAMBI 9. Elkjøp eller expert? EXPERT, FOR DE ER BARE DE BESTE! 10. Sex eller sove? SEX
fleXibel Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? * Pepsi 2. Vanlig eller lett/max? * Max 3. Peppes eller Dolly? * Peppes 4. Nokia eller Sony ericson? * Sony Ericson 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? * Kyllingbryst 6. Bokmål eller nynorsk? * Bokmål 7. Sommer eller vinter? * Sommer 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? * Hmm...... 9. Elkjøp eller expert? * Elkjøp 10. Sex eller sove? * Duuuh.... sex :oD
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? Cola 2. Vanlig eller lett/max? Vanlig 3. Peppes eller Dolly? Peppes 4. Nokia eller Sony ericson? Nokia 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Kyllingbryst 6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål 7. Sommer eller vinter? Sommer 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? "gjenbruk" 9. Elkjøp eller expert? Elkjøp 10. Sex eller sove? Sove (trøtt nå ja)
Tussi og gullgutten Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? Cola 2. Vanlig eller lett/max? Vanlig 3. Peppes eller Dolly? Hjemmelaget:P 4. Nokia eller Sony ericson? Ericsson 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Kyllingbryst 6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål 7. Sommer eller vinter? Helt klart sommer! 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Lambi 9. Elkjøp eller expert? Kommer helt ann på hva jeg skal se etter.. 10. Sex eller sove? Tja.. i skrivende stund.. Sove
NoDoubt Skrevet 21. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2007 Det varierer hva jeg gjør. Er det veldig mange svar så skroller jeg ofte og leser på de som har nick jeg kjenner.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? Pepsi 2. Vanlig eller lett/max? max 3. Peppes eller Dolly? Dolly 4. Nokia eller Sony ericson? Sony 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? bryst 6. Bokmål eller nynorsk? bokmål 7. Sommer eller vinter?sommer 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? gjenbrukspapir 9. Elkjøp eller expert? Expert, får allti så utrolig dårlig service hos elkjøp 10. Sex eller sove? hmm... oftest sove her også:S dessverre.....
Gjest Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 1.Pepsi eller cola? Cola 2. Vanlig eller lett/max? Vanlig 3. Peppes eller Dolly? Dolly 4. Nokia eller Sony ericson? Sony 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Bryst 6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål 7. Sommer eller vinter? Sommer 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Gjenbruk 9. Elkjøp eller expert? Elkjøp 10. Sex eller sove? Ja takk,begge deler ;-)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? Pepsi 2. Vanlig eller lett/max? Max 3. Peppes eller Dolly? Dolly 4. Nokia eller Sony ericson? Nokia 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Kyllingbryst 6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål 7. Sommer eller vinter? Sommer 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Lambi 9. Elkjøp eller expert? Expert 10. Sex eller sove? Sex
Gjest Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? 2. Vanlig eller lett/max? 3. Peppes eller Dolly? 4. Nokia eller Sony ericson? 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? 6. Bokmål eller nynorsk? 7. Sommer eller vinter? 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? 9. Elkjøp eller expert? 10. Sex eller sove? ------------------------------------------------------------------------------------------------------- 1: pepsi 2:lett-max 3:peppes 4:sony 5:kyllingbryst 6:bokmål 7:vinter 8:lambi 9:expert 10: ja takk begge deler:p
2 Sommerbarn Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? PEPSI 2. Vanlig eller lett/max? LETT 3. Peppes eller Dolly? DOLLY 4. Nokia eller Sony ericson? NOKIA 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? BRYST 6. Bokmål eller nynorsk? BOKMÅL 7. Sommer eller vinter? SOMMER 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? LAMBI 9. Elkjøp eller expert? ELKJØP 10. Sex eller sove? SOVE!!!
Snuppelura&Go`klompene Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? Pepsi 2. Vanlig eller lett/max? Vanlig 3. Peppes eller Dolly? Peppes 4. Nokia eller Sony ericson? Sony Ericsson 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Kyllinglår 6. Bokmål eller nynorsk? Liker å lese nynorsk, men å skrive på bokmål 7. Sommer eller vinter? Sommer 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Gjenbruk 9. Elkjøp eller expert? Expert 10. Sex eller sove? Sove, desverre! :-D
Joikaboll@ Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? PEPSI 2. Vanlig eller lett/max? MAX 3. Peppes eller Dolly? PEPPES 4. Nokia eller Sony ericson? NOKIA 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? KYLLINGBRYST 6. Bokmål eller nynorsk? BOKMÅL 7. Sommer eller vinter? SOMMER 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? LAMBI 9. Elkjøp eller expert? EXPERT 10. Sex eller sove? ZZZZOOOOOVEEEEEEEEE....
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? cola 2. Vanlig eller lett/max? vanlig 3. Peppes eller Dolly? dolly 4. Nokia eller Sony ericson? sony ericsson 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? kyllinglår 6. Bokmål eller nynorsk? bokmål 7. Sommer eller vinter? vinter 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? lambi 9. Elkjøp eller expert? elkjøp 10. Sex eller sove? sove...ZZZzzzz
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 21. september 2007 #17 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? Cola 2. Vanlig eller lett/max? Vanlig 3. Peppes eller Dolly? Dolly 4. Nokia eller Sony ericson? Ja takk, begge deler ) 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Kyllinglår 6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål 7. Sommer eller vinter? SOMMER!!!!!! 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Det som ikke er for mykt men ikke for hardt 9. Elkjøp eller expert? Elkjøp 10. Sex eller sove? Sove ;o)
Ranveig R Skrevet 21. september 2007 #18 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? Same shit 2. Vanlig eller lett/max? Light/max 3. Peppes eller Dolly? Peppes!!! 4. Nokia eller Sony ericson? Nokia 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Veggis 6. Bokmål eller nynorsk? Nynorsk 7. Sommer eller vinter? Vår? 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Lambi 9. Elkjøp eller expert? Expert 10. Sex eller sove? Definitivt sove no om dagen (høggravid)
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 21. september 2007 #19 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? Cola 2. Vanlig eller lett/max? Original 3. Peppes eller Dolly? Neither. 4. Nokia eller Sony ericson? SE 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Neither. 6. Bokmål eller nynorsk? Nynorsk. 7. Sommer eller vinter? Vinter 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Gjenbruks, må ha ekte papir, ikke sånn som klebrer og er mykt og fjåsete 9. Elkjøp eller expert? Expert 10. Sex eller sove? Huff. Sex og så sove?
Turtle Skrevet 21. september 2007 #20 Skrevet 21. september 2007 1. Pepsi eller cola? Drikker ikke brus lenger 2. Vanlig eller lett/max? vanlig 3. Peppes eller Dolly? Peppes 4. Nokia eller Sony ericson? Nokia 5. Kyllinglår eller kyllingbryst? begge 6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål 7. Sommer eller vinter? alt til sin tid 8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Lambi 9. Elkjøp eller expert? Den som er billigst når jeg er på jakt 10. Sex eller sove? sovne søtt for så å bli vekket til sex
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå