Gå til innhold

En liten spørreundersøkelse:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Pepsi eller cola?

 

2. Vanlig eller lett/max?

 

3. Peppes eller Dolly?

 

4. Nokia eller Sony ericson?

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst?

 

6. Bokmål eller nynorsk?

 

7. Sommer eller vinter?

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"?

 

9. Elkjøp eller expert?

 

10. Sex eller sove?

 

 

 

1. Pepsi eller cola? Cola

 

2. Vanlig eller lett/max? Vanlig

 

3. Peppes eller Dolly? Dolly

 

4. Nokia eller Sony ericson? Sony ericson

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Bryst!!!

 

6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål!!

 

7. Sommer eller vinter? Sommer

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Lambi!

 

9. Elkjøp eller expert? Elkjøp. Først og fremst fordi de nesten alltid er billigst.

 

10. Sex eller sove? Oftest sove, dessverre...

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Pepsi eller cola?

Vanlig cola eller pepsi light

 

2. Vanlig eller lett/max?

pepsi? Light

 

3. Peppes eller Dolly?

Dolly

 

4. Nokia eller Sony ericson?

Ericson

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst?

Lår m/sprøtt skin

 

6. Bokmål eller nynorsk?

Nynorsk

 

7. Sommer eller vinter?

Høst =)

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"?

Lambi

 

9. Elkjøp eller expert?

Kven har tilbud?

 

10. Sex eller sove?

Sex

 

Er det nåken som leser alle svara som kjem inn på desse undersøkelsane. Eg må innrømme at eg vanlegvis les dei første og så gidder eg ikkje meir. =)

Skrevet

Cola

 

Vanlig

 

Peppes

 

Nokia

 

Bryst

 

Bokmål

 

Vinter

 

Lambi

 

Expert

 

SEX og SÅ sove...

Skrevet

1. Pepsi eller cola? PEPSI

 

2. Vanlig eller lett/max? MAX

 

3. Peppes eller Dolly? PEPPES

 

4. Nokia eller Sony ericson? SONY ERICSSON

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? KYLLINGBRYST

 

6. Bokmål eller nynorsk? BOKMÅL UTEN TVIL!!

 

7. Sommer eller vinter? SOMMER

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? LAMBI

 

9. Elkjøp eller expert? EXPERT, FOR DE ER BARE DE BESTE!

 

10. Sex eller sove? SEX

Skrevet

1. Pepsi eller cola? * Pepsi

 

2. Vanlig eller lett/max? * Max

 

3. Peppes eller Dolly? * Peppes

 

4. Nokia eller Sony ericson? * Sony Ericson

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? * Kyllingbryst

 

6. Bokmål eller nynorsk? * Bokmål

 

7. Sommer eller vinter? * Sommer

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? * Hmm......

 

9. Elkjøp eller expert? * Elkjøp

 

10. Sex eller sove? * Duuuh.... sex :oD

 

Skrevet

1. Pepsi eller cola?

Cola

 

2. Vanlig eller lett/max?

Vanlig

 

3. Peppes eller Dolly?

Peppes

 

4. Nokia eller Sony ericson?

Nokia

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst?

Kyllingbryst

 

6. Bokmål eller nynorsk?

Bokmål

 

7. Sommer eller vinter?

Sommer

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"?

"gjenbruk"

 

9. Elkjøp eller expert?

Elkjøp

 

10. Sex eller sove?

Sove (trøtt nå ja)

Skrevet

1. Pepsi eller cola? Cola

 

2. Vanlig eller lett/max? Vanlig

 

3. Peppes eller Dolly? Hjemmelaget:P

 

4. Nokia eller Sony ericson? Ericsson

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Kyllingbryst

 

6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål

 

7. Sommer eller vinter? Helt klart sommer!

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Lambi

 

9. Elkjøp eller expert? Kommer helt ann på hva jeg skal se etter..

 

10. Sex eller sove? Tja.. i skrivende stund.. Sove

 

Skrevet

Det varierer hva jeg gjør. Er det veldig mange svar så skroller jeg ofte og leser på de som har nick jeg kjenner.

Skrevet

1. Pepsi eller cola? Pepsi

 

2. Vanlig eller lett/max? max

 

3. Peppes eller Dolly? Dolly

 

4. Nokia eller Sony ericson? Sony

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? bryst

 

6. Bokmål eller nynorsk? bokmål

 

7. Sommer eller vinter?sommer

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? gjenbrukspapir

 

9. Elkjøp eller expert? Expert, får allti så utrolig dårlig service hos elkjøp

 

10. Sex eller sove? hmm... oftest sove her også:S dessverre.....

 

Skrevet

1.Pepsi eller cola? Cola

 

2. Vanlig eller lett/max? Vanlig

 

3. Peppes eller Dolly? Dolly

 

4. Nokia eller Sony ericson? Sony

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Bryst

 

6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål

 

7. Sommer eller vinter? Sommer

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Gjenbruk

 

9. Elkjøp eller expert? Elkjøp

 

10. Sex eller sove? Ja takk,begge deler ;-)

 

Skrevet

1. Pepsi eller cola? Pepsi

 

2. Vanlig eller lett/max? Max

 

3. Peppes eller Dolly? Dolly

 

4. Nokia eller Sony ericson? Nokia

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Kyllingbryst

 

6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål

 

7. Sommer eller vinter? Sommer

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Lambi

 

9. Elkjøp eller expert? Expert

 

10. Sex eller sove? Sex

 

 

Skrevet

1. Pepsi eller cola?

 

2. Vanlig eller lett/max?

 

3. Peppes eller Dolly?

 

4. Nokia eller Sony ericson?

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst?

 

6. Bokmål eller nynorsk?

 

7. Sommer eller vinter?

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"?

 

9. Elkjøp eller expert?

 

10. Sex eller sove?

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

1: pepsi

2:lett-max

3:peppes

4:sony

5:kyllingbryst

6:bokmål

7:vinter

8:lambi

9:expert

10: ja takk begge deler:p

Skrevet

1. Pepsi eller cola?

 

PEPSI

 

2. Vanlig eller lett/max?

 

LETT

 

3. Peppes eller Dolly?

 

DOLLY

 

4. Nokia eller Sony ericson?

 

NOKIA

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst?

 

BRYST

 

6. Bokmål eller nynorsk?

 

BOKMÅL

 

7. Sommer eller vinter?

 

SOMMER

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"?

 

LAMBI

 

9. Elkjøp eller expert?

 

ELKJØP

 

10. Sex eller sove?

 

SOVE!!!

Skrevet

1. Pepsi eller cola? Pepsi

 

2. Vanlig eller lett/max? Vanlig

 

3. Peppes eller Dolly? Peppes

 

4. Nokia eller Sony ericson? Sony Ericsson

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Kyllinglår

 

6. Bokmål eller nynorsk? Liker å lese nynorsk, men å skrive på bokmål

 

7. Sommer eller vinter? Sommer

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Gjenbruk

 

9. Elkjøp eller expert? Expert

 

10. Sex eller sove? Sove, desverre! :-D

Skrevet

1. Pepsi eller cola? PEPSI

 

2. Vanlig eller lett/max? MAX

 

3. Peppes eller Dolly? PEPPES

 

4. Nokia eller Sony ericson? NOKIA

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? KYLLINGBRYST

 

6. Bokmål eller nynorsk? BOKMÅL

 

7. Sommer eller vinter? SOMMER

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? LAMBI

 

9. Elkjøp eller expert? EXPERT

 

10. Sex eller sove? ZZZZOOOOOVEEEEEEEEE....

 

Skrevet

1. Pepsi eller cola? cola

 

2. Vanlig eller lett/max? vanlig

 

3. Peppes eller Dolly? dolly

 

4. Nokia eller Sony ericson? sony ericsson

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? kyllinglår

 

6. Bokmål eller nynorsk? bokmål

 

7. Sommer eller vinter? vinter

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? lambi

 

9. Elkjøp eller expert? elkjøp

 

10. Sex eller sove? sove...ZZZzzzz

Skrevet

1. Pepsi eller cola? Cola

 

2. Vanlig eller lett/max? Vanlig

 

3. Peppes eller Dolly? Dolly

 

4. Nokia eller Sony ericson? Ja takk, begge deler :o)

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? Kyllinglår

 

6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål

 

7. Sommer eller vinter? SOMMER!!!!!!

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Det som ikke er for mykt men ikke for hardt

 

9. Elkjøp eller expert? Elkjøp

 

10. Sex eller sove? Sove ;o)

 

 

Skrevet

1. Pepsi eller cola?

Same shit

 

2. Vanlig eller lett/max?

Light/max

 

3. Peppes eller Dolly?

Peppes!!!

 

4. Nokia eller Sony ericson?

Nokia

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst?

Veggis

 

6. Bokmål eller nynorsk?

Nynorsk

 

7. Sommer eller vinter?

Vår?

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"?

Lambi

 

9. Elkjøp eller expert?

Expert

 

10. Sex eller sove?

Definitivt sove no om dagen (høggravid)

 

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

1. Pepsi eller cola?

Cola

2. Vanlig eller lett/max?

Original

3. Peppes eller Dolly?

Neither.

4. Nokia eller Sony ericson?

SE

5. Kyllinglår eller kyllingbryst?

Neither.

6. Bokmål eller nynorsk?

Nynorsk.

7. Sommer eller vinter?

Vinter

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"?

Gjenbruks, må ha ekte papir, ikke sånn som klebrer og er mykt og fjåsete

9. Elkjøp eller expert?

Expert

10. Sex eller sove?

Huff. Sex og så sove? :P

Skrevet

1. Pepsi eller cola? Drikker ikke brus lenger

 

2. Vanlig eller lett/max? vanlig

 

3. Peppes eller Dolly? Peppes

 

4. Nokia eller Sony ericson? Nokia

 

5. Kyllinglår eller kyllingbryst? begge

 

6. Bokmål eller nynorsk? Bokmål

 

7. Sommer eller vinter? alt til sin tid

 

8. Lambi toalettpapir eller "Gjenbrukspapir"? Lambi

 

9. Elkjøp eller expert? Den som er billigst når jeg er på jakt

 

10. Sex eller sove? sovne søtt for så å bli vekket til sex ;)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...