Gå til innhold

Trenger hjelp!!! Nan, Collet, eller Hipp???

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg brukte NAN på snuppa, mye hard mage, og kolikk....

Nå måtte jeg skynde meg i butikken og handle tilegg, lillebror spiser og spiser og spiser, og jeg hadde IKKE mer melk! Hadde tenkt og kjøpe collet, men det hadde de ikke på kiwi, så jeg endte opp med Hipp.... Hva har deres barn blitt hard i magen av???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lillemann ble utrolig hard i magen og masse magevondt av collett.

Så her gikk det i NAN, men han hadde kolikk så det hjalp ikke stort.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

hadde han det før han begynte med tillegg?? jeg mistenker at snuppa fikk det ETTER at hun begynte med det.. og er det noe jeg IKKE trenger nå, så er det en trassen 3åring, og en kolikkbaby....

Skrevet

Snuppa brukte bare Hipp MME, men hun ble hard i magen. Men nå viser det seg langtomlenge at hun har sykdom i mage/tarm slik at det er nok det som kan være grunnen. Men vi var iallefall kjempefornøyde med den!

Skrevet

Han fikk kolikk allerede på sykehuset mens han fikk pupp.

Skrevet

Brukt NAN på begge mine.. Aldri vært noe problem

Skrevet

Her har vi prøvd det meste, og Småfolk har høyest skår her:)

Skrevet

Vi bruker bare hipp, har brukt det på 2 stk nå og ingen av de har vært hard i magen eller noen ting. Har prøvd nan også, men den ble det bare skriking og gulping av. Så hipp er tingen her i gården i allefall

Skrevet

Brukte bare Hipp jeg også og kjempefornøyd,prøvde Nan først men det gikk ikke så bra,og ett stort + at det er økologisk da og det lukter ikke fælt

Skrevet

Colette- Småen fikk ekstremt hard avføring, Så hard at alt kom ut nesten helt tørt. Småen skrek og presset.

Hipp- Småen vred seg i magesmerter etter hvert måltid. Tydelig at det var noe i den han ikke tolte.

NAN - Den vi har brukt mest, trass litt fast avføring og en del gulping så er det den vi har kommet frem til er den beste.

Småen hadde og kolikk, men det fikk han alt på føden, tror nok ikke det har noe med maten å gjøre. Har prøvd det meste av mme typer, både med og uten melkeproteiner og kolikken var like ille.

Skrevet

Jeg brukte først nan..så gikk jeg over til collett, og nå er vi tilbake på nan igjen. men det er bare fordi jeg måtte ha mme NÅ, og de var tomme for collett:)

Skrevet

vi har stående Småfolk i skapet.. i tilfelle puppen er ute av huset... ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...