Gå til innhold

forbanna bekkenløsning...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 15+6 og legen sier jeg er hardt angrepet... noe dritt....... må jo jobbe.. siden jeg bare er vikar og tar sporadiske vakter som jeg ikke har krav på sykepenger for... Æsj... må jo tjene meg opp rett til permisjonspenger også...... For et klageinnlegg... Men det er så kjedelig å gå rundt som en skadet ku!! Jobber som sykepleier på kreft avdeling og pasientene ser på meg og sier stakkkaaaaar!!!!!!!! Tenk... vil bare grave meg neeeeed:( Elsker å være gravid og skal tåle dette også, men blir bare litt oppgitt!! godt å klage litt... sorry! Håper alle dere slipper unna denne plagen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff..føler med deg!! har også bekkenløsning,hadde det sist gang også tidlig og endte opp på krykker!=(

Er også bare vikar,men har rett på sykepenger da,men skal jobbe til jeg ikke kommer meg opp av senga lenger=) hehe..

Ikke morsomt å ha bekkenløsning nei,blir ikke akkurat bedre med ukene,men må bare holde ut! Forhåpentligvis forsvinner det etter den lille kommer!

Skrevet

vil bare anbefale akupungtur. jeg har gått til dette sammen med fysioterapi og hatt god effekt av dette. :)

men ikke noe lurt å jobbe til man ikke kommer opp av sengen lengre. bekkenløsning kan man få plager med og etter svangerskapet

Skrevet

Huff, har bekkenløsning jeg og. Er noe dritt!!!

Jeg går også bare ekstravakter, og er vikar for en helg. Jeg snakket med Nav, og de sa at jeg måtte sykemelde meg, så skulkle jeg få fra kommunen et gjennomsnitt over hvor mange timer jeg hadde gått ekstra de siste månedene. Dette ble da grunnlaget for mine sykepenger. Kanskje du skulle snakket med Nav dersom du allerede ikke har gjort det? Er jo noe man sliter med ganske lenge dersom en ikke tar litt hensyn. Dumt å slite seg helt ut FØR fødsel og alt det der! :)

Lykke til ihvertfall!! :)

Skrevet

jeg har også fått bekkenløsning. ble 100% sykmeldt nå. får heldigvis sykepenger for endel av vaktene jeg skulle ha gått( er også vikar). har begynt til fysio nå, og han sa at bekkenet var helt løst:s han ville ikke bruke akupunktur på meg siden jeg var kommet så langt i sv.skapet (uke 26+2) han var redd fødselen ville starte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...