Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 vi lurer på noen har gode råd for vår 6 åring som har problemer med å høre på oss.problemer er det om kvelden da hun skal sove.når jeg har lagt henne for kvelden løper hun ut av rommet og vil ikke legge seg.sånn kan vi holde på en halv time.hun lager også bråk like før hun skal på skolen,hun hylgriner og nekter å gå avgårde.vi syns dette er veldig tøft.når hun gjør dumme ting bare smiler hun og forstår ikke at dette er galt.har noen gode råd.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2007 #2 Skrevet 18. oktober 2007 Kjenner til det problemet med min 6 år gamle sønn. Vi fant ut at vi skulle prøve å gi han smilefjes hvis han hadde vært lydig/snill og surt fjes hvis han ikke hadde vært lydig/snill. Når ha han får 20 smilefjes får han en premie. Det fungerer faktisk. han får strek også hvis han har vært midt på treet. Dette er noe vi tar opp rett før han skal legge seg og forklarer for han hvorfor han får det han får. kan jo også være stjerner/klistremerker etc.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2009 #3 Skrevet 27. mai 2009 kjenner meg igjen min er 7 år, vi har prøvd klistremerker, klinkekuler osv med premier og prat og det meste, men temperament er vanskelig og kontrollere og det blir situasjoner likevel. noen andre ideer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå