Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 fikk dere brev om at dere hadde fått time?
MissUlv ~ ♥ 2 vakre barn ♥ ~ Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 denne gangen fikk jeg brev ca 1,5 uke før, men det var siden jeg ikke var hos legen før jeg var 15 uker på vei.. Sist gang var jeg hos lege da jeg var 12 uker på vei, og da kom innkallelsen 3 uker før UL.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Heisann!! Jeg fikk brev 3 dager etter jeg var på første svangerskapskontroll i uke 10.. Så jeg viste det 8 uker før... Men heldigvis er det bare 3 uker igjen ) Lykke Til!!!
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 okay=) lurer så fælt,for legen min sa ikke noe om det når jeg var på kontroll sist i uke 11( er 14 nå),så jeg håper bare ikke han har glemt å bestille time til meg;)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 fikk du ikke et skriv som du skulle lese ang ultralyd.. å skrive under at du vil ha ultralyd...?? Det gjor jeg hos legen, så la han det i en konvolutt å sendte det opp på sykehuset samme dag... Men brevet kommer nok i posten ganske så snart, bare vent å se ) Vist ikke kan du jo ringe til legen din å høre... Lykke Til!!!
Yndig_stolt 2 barnsmor=) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2007 Nei,skrev ikke under på noe jeg,kan ikke huske jeg jeg gjorde det med min første heller! Hmm..kansje jeg skal ringe å høre snart da!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Oki... sikkert ikke likt alle plass ) Du kan jo vente noen dager å se, vist ikke så tar det ikke lange tiden å ringe )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå