Gå til innhold

weeeeeee Gleder meg til i morgen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til i morgen jeg jenter! Tror det kommer til å bli superkoselig!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

P.S Bordet på Fridays står registrert på meg: Synnøve Øverli

Skrevet

Jeg også!

Jeg var på venninnefest i går og junior bestemte seg for å starte dagen kl 05, men med et par dupper i løpet av dagen skal nok formen være på topp igjen i kveld:)

Skrevet

Juhuu! Jeg gleder meg også. Dette blir koselig! Sees ved 20 tiden i kveld.

Skrevet

Gleder meg massevis! Sees ikveld, jenter!

Skrevet

Nå er dagen endelig kommet....JUHU. Gleder meg masse. Litt trøtt, snuppa bestemte seg for at hun ikke hadde lyst til å sove i natt. Etter 2 1/2 time prøvde vi paracet, og 10 minutter sovnet snuppa. Hmmmm ikke alltid like lett å vite om det er trass eller om de har vondt. ( Vi hadde bestemt oss for å ikke gi paracet for å sjekke om det gikk over av seg selv, hun har nemlig fått paracet de tidligere nettene, men det var tydelig at hun hadde vondt/ubehagelig.)

Nå sitter jeg bare å venter på at hun skal bli trøtt og sliten av all krabbingen.....

Vi ses snart jenter!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hei.

Ja jeg gleder meg masse. Det kommer til å bli super koselig. Skal bare slite ut Mathilde sammen med noen venner i Frognerparken først. Vi har også hatt ett par urolige netter for hun har blitt forkjølet. Men vi klarer heldigvis å roe henne med smokken og saltvannsdråper. Så det går fint, men blir bare litt trøtt. Kan nesten ikke vente på den strawberryen i kveld jeg..he he...

Skrevet

Ha det gøy på byen, må innrømme at jeg er litt misunnelig på akkurat det...men skal ikke klage. Vi er akkurat ferdige med frokosten på terrassen, deilig ferskt brød fra bakeren og soloppgang over Middelhavet. Nå har jeg lest dagens aviser på nett mens lillemann sover og storemann jogger. Vi tar nok en rødvin på terrassen i kveld også, begynner å bli gode på det :)

Kos dere!

Skrevet

Skååål jenter, gleder meg også til kvelden :-) Håper Tobias er snill i kveld så jeg rekker å spise med dere også. Satser på å komme til 20.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...