Gå til innhold

Bare jeg som synes kranglesiden er helt tragisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åpenbart noen som har problemer! Mange morsomme tråder, men jammen er det mange som rett og slett er på tryne. Finnes det ingen grenser for hva man kan tillate seg så lenge ingen vet hvem man er? Synes ærlig talt at noen burde skjerpe seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes kranglesiden er en befrielse innimellom, jeg! :-) Dessuten er vel de anonyme "besøkende" fra Skravlesiden. ;-)

Skrevet

helt klart, de mest tragiske innleggene kommer fra diverse "annier".

Skrevet

Hadde vært ok om de fjernet anonymknappen synes jeg, og kanskje byttet navn til diskusjonssiden. De som krangler med nick der inne er jo hvertfall litt reale, det er de anonyme fittene som lirer av seg dritt som perler på en snor jeg har problemer med! Også er det noen som lager innlegg KUN for å provosere. Som for eks barnehagedebatter o.l.

Men de dummeste er jo skravlerene som løper inn på krangle for å lire av seg noen stygge fraser for så å gå inn på skravle igjen å være den falske hyggelige kjærringa. Var ei som laget et anonymt innlegg her for noen dager siden om meg på krangle :) gadd ikke svare da fordi jeg vet veldig godt hvem det var og det blir bare helt latterlig.

Så kjære deg, du er avslørt hehe :)

Skrevet

Jeg syns og at hele kranglesiden er tåpelig. Jeg er ganske liberal og tåler mye stygt sagt men reagerer ofte på hva folk skriver til hverandre der inne. Rett og slett usmakelig!

Skrevet

Vel...visste ikke at man trengte veldig gode grunner i dette forumet. Strengt talt er det mye meningsløst her! Vet at jeg legger hodet på hoggestabben ved å kritisere kranglesiden, men det får stå sin prøve!

Skrevet

Jeg innbiller meg ikke at det er forskjell på folk på skravle og krangle, men det er en vesentlig forskjell i tonen. Håper bare at de som begir seg inn på kranglesiden er klar over hva de gjør. Tror vel ikke at noen tar stor skade av å bli verbalt slaktet av Sug lut og Dr.Yppert m.fler, og det er mange fornuftige kommentarer de har, men synes at det er unødvendig mye drittslenging der. Og helt enig at det er verst med anonyme provokatører som "tøffer" seg...

Skrevet

deg om det.....men forstår ikke helt trangen til å starte en tråd om det? hadde du ventet deg brakende applaus?

for min del hadde ikke dib eksistert uten kranglesiden, for meg blir skravlesiden litt for gjennomsiktig og falsk. men helt klart, det finnes reflekterte mennesker her inne også. derfor starter jeg ikke en like lavmåls-tråd som deg. men skyt "medsøstrene" dine du, det er jo herfra kvalme-trådene på krangle kommer ifra.

Skrevet

For å være ærlig så synes jeg at det er helt på sin plass med en diskusjon om hva som er greit å publisere i et slikt forum. Skjønner jo at det er fritt frem, men det må være greit å stille spørsmålstegn ved hvordan enkelte bruker nette på. Mener ikke å "skyte" noen, men publiserer like greit i skravle som på krangle ettersom jeg regner med at det er de samme brukerne. Og nei, jeg forventer ingen brakende applaus. Skjønner at det er mange som trenger utløp for litt aggresjon noen ganger. Og det er helt legitimt dersom det finnes et snev av saklighet! Men det er mye på kranglesiden som er langt over streken for hva "normale" mennesker ville akseptert andre steder.

Skrevet

HI Jeg er så enig med deg!! Jeg blir irritert for andres skyld når jeg leser der! Skjønner ikke hvordan noen kan behandle andre folk slik! De må kjede seg! Barnslig!

Gjest postlogic unt mikrovampyren
Skrevet

Det som slår meg som merkelig her er at du ikke postet dette på krangle?

Skrevet

Hvilken behandling er det du sikter til? Debatten om heldagsbarnehage eller den som hvorvidt norske statsråder blir funnet frem via bingo?

Skrevet

Mulig jeg tar helt feil, men fra første stund på Dib, må jeg innrømme at jeg synes det virker som om "de faste, ikke anonyme" på krangle virker til å ha "mer mellom øra" enn "saueflokken" på skravle... Synes det er mange bra litt mere meningsfulle innlegg der, enn middagstråder på skravle.

Utrolig bra kommenar Doppler; "norske statsråder blir funnet frem via bingo"! :-)) Fælt å si det kanskje, men jeg har en følelse av at den "jevne" skravler ikke kan nevne navnet på 5 statsråder.

Skrevet

jeg synes faktisk Dr. yppert har noen friske innslag til tider.

Skrevet

Synes det som er mest skremmende er at det er voksne mennesker som sitter å legger ut de mest idiotiske innlegg etter det andre. Å tenke på at disse folka har barn, er skremmende.Det er godt mulig mye er tull og vås de skriver og dikter opp, men at noen har så utrolig lite å bedrive tiden sin med er patetisk rett og slett. De har kanskje ikke så mange venner eller nær familie?

Skrevet

He, he... Godt skrevet av ei som "sjelden" er her inne!....

Skrevet

klikker ikke innom for å se engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...