Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Koster jo bare 99 kr!! Den kan vel umulig være no særlig eller??
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jeg kjøpte en til eldstemann som han kan ha som et bytte på skolen. Har ikke prøvd den enda. Litt skeptisk til kvaliteten pga prisen, men vi prøver...
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 KJøpte en som skifte/ekstram dress...virker helt greit til det bruket i hvertfall. Fordelen er at man kan jo kjøpe mange dresser.. Har prøvd den på vesla...litt stor til henne..men blir grei når sessongen setter inn.. Men ville ikke satsa på den til å leke i i mange timer ute på kaldeste vinteren...eller i sørpe..men grei nok som reserve :-)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Jeg er generelt veldig skeptisk til billigdresser, men var innom Ica og skulle bare sjekke for moro skyld, tenkte å ha som ekstradress sånn i krisetilfeller :-) Men - den var utrolig stiv og vanskelig å bevege seg i, var visst ikke vanntett, kun -avstøtende og var skikkelig kjipe farger... Men som ekstradress er den sikkert veldig grei..?
fleXibel Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Jeg har ekstra dress derfra til snuppa. Mer vinterdress. Den kostet 100 kr og grei når vi er ute og går turer o.l. Varm virket den og som og snuppa beveget seg lett i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå