Gå til innhold

Uff nå må jeg gi meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ikke hva som er galt med meg.. Noen ganger(sånn som i dag) så kan jeg være såååå kvalm og ekkel med mannen min... En skikkelig sur kjerring... Faen altså.... Jeg vil ikke være sånn,men jeg tenker ikke alltid før jeg snakker.

Nå sa mannen min at jeg måtte tenke gjennom hva jeg vil,for fortsatte jeg sånn så kom vi ikke til å være sammen for resten av livet.

Hvorfor i helsikke må jeg være så frekk og spydig?? Er ikke sånn hele tiden,men jeg har dager hvor jeg rett og slett blir irritert og kvalm av meg sjøl..:P

Er lett å skylde på mannen og,for han er ekstremt god til å terge. Han merker det ikke sjøl,men hvis jeg er på dårlig humør så har han lettere for å si ting som kan misforstås eller tøyse på en måte som tirrer meg. Eller kanskje det bare er jeg som legger mer merke til alt han sier:p

Men det er jo ikke hans skyld heller.... Ååååååååååååååååååh!!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner hva du mener. Jeg elsker sambo min over alt på jord, men noen ganger kan jeg være en skikkelig bitch - uten at jeg helt skjønner hvorfor... Han er ikke bare drømmen hele tiden han heller, men typisk at når jeg er "slem" så er han snill, og omvendt. Veldig irriterende med en som er snill og tøysete, når alt man trenger er en grunn til å klikke.... :) Uff, disse følelsene.... mine irritasjonsperioder henger ofte sammen med pms selvom jeg HATER å innrømme det... vi får bli bedre til å bite det i oss... skjønner at det blir slitsomt å leve med, så vi burde heller kanskje være sammen med noen andre (venninner f.eks) når irritasjonsmomentet er på topp ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...