Gå til innhold

POLITI OG BARNEVERN!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

"KOPI" Ingen svar fra forrige overskrift! Håper på svar nå!

 

Kjenner et tilfelle om en gutt som blir truet av sin far.Både fysisk og psykisk!

Mi tante har i 3 dager prøvd å få hjelp av både politi og barnevernet! Men ingen kan hjelpe!!!

Så hva gjør man da?

 

skolen ble ringt i går,ang et tilfelle i byen hvor gutten og min fetter ble truet! I dag møtte ikke den stakkars gutten opp på skolen! Og ingen ting skjer.....?

Barnevernet skulle kontakte tanta mi i dag,men det le heller ikke gjort!

Har noen råd for hva mer mi tante kan gjørre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo hende bv har grepet inn... Ellers finnes det jo noe som heter barnevernsvakta noen steder hvertfall.

Skrevet

Hente gutten med seg og evt. overlevere ham til et krisesenter. Så kan kanskje de ta saken videre??

Nei, vet ikke altså.... en skal ha rimelig gode beviser i slike saker for at noe konkret skal settes i verk. Hvor gammel er gutten da?

Skrevet

kontakt barnevernsvakta

Skrevet

Vi har vært i kontakt med barnevernsvakta! Gutten er 12 år!

Skrevet

Barnevernet har nok grepet inn, men de har taushetsplikt så kan ikke gi noe info til tanten din.

Når barnevernet får en bekymringsmelding har de plikt til å starte undersøkelse, så det har de nok allerede gjort.

 

Skrevet

Kan det være at de har tatt afære? Mener å ha hørt at politi og barnevern ikke ser på anmelder som en part i saken som de har opplysningsplikt om sakens fremgang til. Ikke sikker på dette.... men det kan jo være et svar på hvorfor hun ikke hører noe.

Skrevet

Riktig miapia:o) De har nok tatt affære ja.

 

 

Skrevet

Håper de har tatt affære,men tviler sterkt på det!

Hun fra barneværnet skulle ringe i dag for å kanskje kunne gi noen råd om hvordan man skulle gå videre med saken,men hun tok aldri kontakt!

 

Guttens telefon er slått av siden i går kveld og det samme med mor og fars telefon!

 

Når noen gi bekymrings melding er det vel på sin plass at "bekymrer" får vit at noe er på gang!?

Jeg må ærlig si at dette er en sak jeg bare ikke skjønner meg på! Når det er snakk om at det finne en hau med vitner og at ingen fra familien er å få kontakt med!

Politiet hadde ringt min tamte for å si at han heller ikke fikk noen svar fra de! Så da tror jeg virkelig at hun hadde fått vite om de hadde noe på gang!

Synes bare dette er så utrolig tragisk!

Håper for alt i verden at gutten har det bra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...