Diva Muffin Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Jeg fant ut i dag at jeg faktisk bor sammen med svigermor, mer eller mindre... Samboer og jeg var på tur hjem fra byen, da vi går forbi en mann som kommer ut av en bil. I denne bilen ligger det et handikap-skilt, men samboer reagerer veldig på at han som kommer ut er helt gangfør. Og han har skinnvest! Samboer har forstått alt, denne mannen er medlem av Hells Angels, og der driver de med utbredt bruk av handikap-skilter, må vite. Det er visst en universell sannhet. Så begynner jeg å tenke litt.. Emnene som tas opp der han kommer fra er; hvem har gjort hva, hvem har ikke gjort hva, hvor teite er naboene, hvor teite er dama til yngste sønnen deres og hvor sykdomsbefengte slekt og kjente er. Er dette normale emner å ta opp når man går på hyggelig besøk til hverandre? Jeg føler meg helt satt ut av denne enorme nedrakkingen som virker å være eneste tema folk kan forenes om..
katlinka Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Hahaha... Hells Angels driver med utbredt bruk av handicap-skilter... bad boys for life! Anywho.. det er vel slike ting man snakker om når man er på hyggelig besøk hos kjente og man egentlig ikke har noe å snakke om egentlig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå