NoDoubt Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Blir kvalm av bare tanken.... Har endelig tatt mot til meg for å operere bort hemorridene mine, IGJEN! Gjorde det i 2001, gikk vel 1 måned så var de tilbake igjen.... Så i morgen skal jeg på kontroll/undersøkelse. Blir nok operasjon i oktober! Jeg gruer meg så vannvittig! Pyton når folk skal se der!!!! Har ei kjempe god vennine/nabo som har psyka meg opp. Vi skal begge gjøre det og begge skal på kontroll i morgen. Godt å ikke være alene ihvertfall! Men jeg glemmer aldri så vannvittig, sinnsykt vondt det var sist jeg opererte:-( Noen som har operert og blitt helt gode etterpå?
LizzyG Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Har aldri hatt hemorrider, men vil bare si lykke til og gi deg en god klem.
NoDoubt Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Takk, takk:-) Trenger mange klemmer nå! Skulle ønske jeg kunne få noe som gjorde at jeg ga F i hele undersøkelsen!
solsikke pike+pikeimagen/uke41 Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Masse lykke til kooos fra meg
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Har aldri hatt hemorider, men undersøkelser "der bak" har jeg hatt noen av. Ikke nok med at det er vondt og ubehagelig, men jeg synes det er direkte pinling at noe skal se/kjenne akkurat der. Tenk på at dette er bare et lite øyeblikk av livet ditt. Klem til deg!
NoDoubt Skrevet 21. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. september 2007 Det er det at det er pinlig som er helt klart det store problemet! Men har jo tatt avføringsmiddel i dag og det kjennes... Så viss de skal ta på, noe jeg regner med at de skal, så blir det ikke bra:-( Ja, det er bare et øyeblikk av livet. Men skulle herne skrudd tiden 2 måneder fram. Takk for klemmer:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå