Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Selskapssyk Kjeder meg Vil le litt Hoooo hooooo
♥Snulder Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Hehe.. du får gjøre som jeg gjør når jeg kjeder meg... ta noen Quiz på start.no. Dette er litt om meg i dag: Min mental alder er 20... Jeg bør hete Karin... Jeg er som Nemi... "MIN" sang er Splitter Pine... Jeg blir en skrue i mitt neste liv... Jeg er den Sorte Pegasus... Jeg er Mummidalens Lille My.... Jeg bør bo i Kristiansand.... (sannsynligvis i dyrehagen....) Mentalt sett så kommer jeg fra Sverige.... JA jeg er harry;=) Jeg er Supermamma.... off korss... Jeg hadde 7 av 10 riktig om Mennesklig reproduskjon.... Min drink er Cosmopolitian... Jeg er en Lupin.... I Greys Anatomy så er jeg Christina Yang.... surprise... Jeg er en Gitar... Jeg bør vistnok ha sex på bussen.... .....;=)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Ok, det blir spennende å finne ut hvem jeg er.... Sex på bussen- æh, sliter nok med å ha sex i heimen, jeg. hehe
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Hehe... Jeg er visst 10 år, ganske sunn og kunne ha drept noen.. Ja, ja. Ikke verst til å være freddan..
♥Snulder Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 En sunn 10-åring på drapsstien...urk...
Gjest Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 hehe.... tja, ikke like pålitelige de testene der...eller??
dritgrei hei hei! Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 kokokokoko jeg har vært på konsert! nå vil jeg også finne ut ting på start ... er dere spente?
♥Snulder Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Venter i spenning.... går og tar den friskluften som Dritgrei ikke får for tiden....;=)
Natteravnen* Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Heisann, eg e her, uten data så eg prøva meg med mobilen... Går litt seint men d virkar! Eg er visst 26.. Super alder d!.. Men trur nok testing passar bedre med pc enn mobil, ja!
♥Snulder Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Hehe.. ser ut til at forumet må få nytt navn....Umodne foreldre...
Motti Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 He, he, jeg har en mental alder på 24 (omvendt av det jeg er), har en engels personlighet, burde hete Natalie, bør bo i Oslo, vil bli en hund i mitt neste liv, er mentalt sett en danske og livet mitt ligner en knivskarp dokumentar...
dritgrei hei hei! Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Tja, du kunne vel ha drept noen, men alikavel ikke store sjansen. 28 år Du hører til i England! Landet der folkene er vennlige, frokosten stor og mulighetene uendelige! Du blir en skrue i ditt neste liv! Å, det blir et langt og kjedelig liv! det var litt om meg ...
dritgrei hei hei! Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 var den god snulder???? jeg kunne røkt 48.000 sigaretter i dag, men det gjør jeg jo ikke, for inni magen helt nederst der... der bor det en liten reke, og reker er ikke så glad i sigaretter..... :-)
♥Snulder Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 Haha.. da håper jeg vi to skruene blir brukt i samme planke! Da blir livet neppe så kjedelig alikevel!
♥Snulder Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 Næææ.... smakte dritt...som vanlig...:=( Er ikke så glad i sigaretter egentlig jeg heller. Slutter før kulda setter inn, gidder ikke stå ute og fryse ;=)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. september 2007 #16 Skrevet 21. september 2007 det er veldig sant... vi kan skru oss i hop vi.... du er jammen meg den eneste som er som meg..... vår-sommer-høst-røyker.... det smaker drit når det er kaldt. da kan det bare være :-)
♥Snulder Skrevet 21. september 2007 #17 Skrevet 21. september 2007 mmmm.... sånn til vanlig (hehe.. det blir vanlig når man har 5 barn...) så har jeg sluttet ved graviditet! Men nå må jeg klare det uten reke-innblanding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå