SuperGlad Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 "når skal du føde da? jeg begynner å bli fryktelig utålmodig" argh, skal jeg rulle oppå han i natt som straff?
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Dumme mann.. Sånn holdt min og på- under fødselen av alle ting... " er det lenge til du er ferdig, tror du?" Han var så trøtt. Vatthue! Sett deg på han, hopp på han. Deng han i hodet med noe hardt. hehe
Odine! Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg stemmer for rulling! OG sikling ned i øret hans mens du ligger der oppe. Roll on!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Mens han sover dypper du pekefingeren hans i lunkent vann! Det som sansynlig vis skjer da kan du holde mot ham i laaaaange tider! hihi! ;-) *fnis*
Gjest Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Hehehehe syntes det var litt søtt jeg da gleder seg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå