Gå til innhold

Når snudde babyen deres seg????

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke helt når hun snudde seg, men hun lå riktig fra uke 32 iallefall. Legen sjekket ikke etter før det.

Skrevet

Var hos jordmor i uke 28 , da fortalte hun at hodet hadde festet seg. Det skjedde sist også. Tidlig men sant. Skjønt jeg kan jo ikke vite om babyen vil snu seg igjen, er i uke 31 nå.

Kjenner tydelig rumpen og bena, ganske lik possisjon hver dag. Også hikker det der nede :-)

Skrevet

27! er nå i uke 33, og hodet er nesten-festa!

Skrevet

I uke 27 kunne legen fortelle at lillejenta lå med hodet ned, noe hu fortsatt gjør :)

Skrevet

Jeg er 28+4 i dag og babyen min har enda ikke lagt seg med hodet ned. Den har sin favorittstilling med hode ut i venstre side og rumpa mot høyre. Men det hender at h*n snur seg litt rundt for så å legge seg tilbake i den stillingen.

Håper bare at h*n finner på å snu seg med hodet ned før fødselen........... er førstegangs så jeg vet liksom ikke helt når det bør skje. Men vet at dersom babyen ikke ligger med hodet ned i uke 36 sendes jeg på snuing på sus.......... håper på å slippe det.

Skrevet

den snudde seg vel ca uke 26-27 tror jeg... husker ikke helt. Er i uke 31 nå og babyen har fremdeles plass til å snu seg litt rundt. Ligger som regel med hodet ned, men det hender den bytter stilling innimellom.

Jormor sa til meg at det var vanlig at den snudde seg rundt uke 32, her på "fra uke til uke" så står det at babyen bør ha snudd seg med hodet ned innen uke 34.

Skrevet

Min baby snudde seg i uke 31 og ligger fortsatt riktig vei i uke 36. Håper virkelig ikke han finner det for godt å snu på seg igjen, siden han ikke er festet :)

Skrevet

Min lå i sete i uke 35, snudde seg til hode samme uken og lå der i ca 1 mnd, snudde seg til seteleie igjen natt til tirsdag, bare 9 dager til termin nå, prøver alt jeg kommer over av tips for å få snudd en gang til!

:-)

Skrevet

min snudde seg fra uke 35 til uke 36.

Skrevet

Bebisen min ligger med hodet til venstre og rompa til høyre. Er i uke 31. Jordmor mente det var vanlig så får bare tro på henne:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...