LizzyG Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Skal snart til frisøren, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre med håret mitt. Hva tror dere jeg hadde kledd? http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/500640/offset/1
NoDoubt Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Du hadde sikkert blitt kjempe fin med en annen farge. Jeg ville klipt det kortere og opp, flist det til. Eller kanskje en bob?! Det er knall fint! Du hadde nok fått mer farge i ansiktet viss du hadde blitt mørkere. Diskuter med frisøren din. Er ikke så lett å komme med mange forslag ut fra et lite bilde. Hilsen frisøren
LizzyG Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Jeg blir ikke leiblek i ansiktet da med en mørkere farge? Er liksom ikke så veldig brun av meg;)
NoDoubt Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Du vil nok fy mye mer farge i ansiktet viss du får mørkere fagre. Ut fra bildet så ser det ut som hår og hud går mer i samme farge....
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Synes ikke du skal skifte hårfarge, kanskje en ny klipp gir nok forandring?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 blekt er inne. farge det!! hehe. jeg har vært blond som du mesteparten av livet, nå er jeg brunnette. Mye finere synes jeg da. Det er så kjipt med ettervekst og den gule fargen liksom. Isj.
bee* Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 om du ikke tør å bli helt mørk (må jo tenke på etterveksten så kan du jo ta noen mørke striper eller bare en mørkere minicol. altså en mørk blond.. så det ikke blir så bleka! tror du hadde blitt kjempe fin med litt mer farge.. med så lyst hår som du har nå så blir du lett "blass" i annsiktet.. sorry om du blir fornerma.. bare godt ment
LizzyG Skrevet 21. september 2007 Forfatter #8 Skrevet 21. september 2007 Ble ikke fornærma, bare glad for innspill;)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Min søster er like lys i hud og hår som det du er, og hun farget det EN gang mørkt. Det ble ikke bra. Hun så blei ut selv om håret hadde fått farge. Så vær forsiktig. Ville nok prøvd meg på en dypere, men likevel blond farge. Ikke for mørkt. Kan ikke se for meg deg som brunette siden du er såpass lys i huden. Da må det i såfall være lyyyyyyse brunt.
Frk. Vable Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 Hva med litt sånn karamell-farget? Sånn som "Rachel" i Friends? Da blir det ikke for mørkt, men litt forskjellige farger. Frisker opp.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Enig med "Juni80" ! Jeg er selv kjempe mørk. Mørkt hår,bryn og vipper, og ikke sånn kjempe lys i huden heller. Har prøvd og lysne litt på hårfargen min, og det blir vikrelig ikke bra altså! Ser jo helt fjern ut.. hehe ) Tror det samme gjelder andre veien, for dere lyse. Er greit og farge hår, men viktig og følge hudtypen din, og fargen på bryn og vipper. Du som er såpass lys i huden kan jeg ikke se for meg med mørkt hår. Da må du farge vipper og bryn også. Og hvordan blir det seende ut,tror du? )
LizzyG Skrevet 21. september 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. september 2007 Det tror jeg ikke blir seende pent ut;) Hehe...
pøber´n & je Skrevet 21. september 2007 #13 Skrevet 21. september 2007 Jeg er like lys som deg. Jeg får mer farge i ansiktet om jeg farger det mahogny eller kobber. Om jeg har min orginale hårfarge, ser jeg dau ut Syns du bør farge det ja,
2 Sommerbarn Skrevet 21. september 2007 #14 Skrevet 21. september 2007 En varm litt lys bruntone hadde nok vært fint på deg. Hvis jeg kan få gi et lite tips til så hadde du nok blitt kjempefin med en kort frisyre. Du har en veldig fin ansiktsform. Slik håret ditt ser ut på bildet så ser det tynt og slitt ut. Ta en sjanse og la frisøren få fritt spillerom...hehe....det hadde sikkert vært spennende ;-) Lykke til!
fleXibel Skrevet 21. september 2007 #15 Skrevet 21. september 2007 Du hadde definitivt kledd en mørkere hårfarve. Hvilke frisyre er jeg ikke sikker på, du kler hår med lengde iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå