Gå til innhold

Må le litt...

Skorpio85*lykkelig 2 barns mor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor signerer nesten alle med "anonym"? Ingen som står for det de sier å mener her inne på kranglesiden eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååååååååååååå....... er så lei av denne typen tråd!!!! Henviser til et utall tråder av samme type, let i dypet av dumme tråder på krangleforumet

Skrevet

Hehe.. ;)

Skrevet

Bare når de glemmer å bruke NN-boksen.

Skrevet

Ja, glemmer boksen, skriver stötteinnlegg til seg selv, for saa aa skrive "forresten, det der var min polske venninne som ville si sin mening her inne, med mitt nick".

Jeg slaar meg paa laaret og gapskratter.

Skrevet

*knegg* Eller, glemmer boksen og prøver å ro seg i land med snuppe-prat. Her er mange kandidater til årets jumbopris.

Skrevet

Balooa balooa...eller hva faen du heter...

Burde ikke du heller ta vare på den nyfødte ungen din enn å sitte her

å drite deg ut hver dag......

Skrevet

*knegg* Enda en! Er det smittsomt, tro? Eller er vi i ferd med å, for å bruke et litt tabloid uttrykk, rulle opp en liga?

Skrevet

Hvis du med det "voksne" språket ditt ,

prøvde å si at jeg glemte anonym knappen ...

så nei , gjorde ikke det gitt......

Skrevet

Så hjernen din jobber fortsatt med å finne funksjonen som gjør at du kan sende private meldinger til folk?

Eller den som gjør at du evner å sortere ut hva som er mer eller mindre akseptabelt å si til et annet menneske, og hva som er lavmål uten sidestykke?

Hvis du tror at kommentarer som den du kom med lenger opp her gjør at du virker stilig så foreslår jeg at du tenker om igjen.

Hvis du med "voksent språk" mener riktig tegnsetting, stor forbokstav på rett sted, ok setningsbygging og forståelige innlegg, så har du rett - språket mitt er mer voksent enn ditt.

Skrevet

ja, det lurer jeg også på... har hatt den debatten før, men ikke akkurat på denne siden...

Skrevet

Look who's talking....lavmål uten sidestykke ja, det har jo du skjønt hva er. Not.

Til HI: det er mange her på krangle som ikke bruker anonym-knappen. De mest markerte av dem fremstår som passiv-agressive idioter som trenger BIM for å få markert seg i livet (liv de mest sannsynlig er ganske misfornøyd med). For oss som bare leker litt her inne er det greit å ikke bli dradd inn i tullet deres ...

På vegne av alle i foreningen "Anonym og stolt av det";

Skrevet

ÅÅÅhhh...

Jeab ... jeg blir så lei meg når du sier sånt... :(

Føler meg virkelig dum nå altså...

Uff nå angrer jeg på at jeg sa sannheten til Balooa...

Kunne ønske jeg var like flink som deg til og skrive riktig

på pc....

Men men...

Skrevet

Så den homogene NN-massen har fått en egen talsmann? Sjarmerende.

Det faktum at du prøver å fremheve deg selv som en som "bare leker litt", i skarp motsetning til "idiotene med nick", sier vel egentlig bare at du tar dette her mer alvorlig enn oss andre til sammen.

Lykke til videre med din iherdige tolkning av krangleres liv, og kom gjerne med flere betraktninger; jeg ser potensielt høy underholdningsverdi i deg. :-)

Skrevet

Mesana, sakens kjerne ligger vel i at det ikke akkurat var sannheten, bare ondsinnet oppgulp fra en krangler av dårlig kvalitet.

Skrevet

...sannheten??

*Klör meg i hodet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...