Gå til innhold

Hm, 23mnd. mellom barna...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 23mnd. mellom mine jenter, og jeg har på følelsen av at mange som får to tette ender opp med akkurat 23mnd. mellomrom, why????

 

Og det andre er at det da ofte er to av likt kjønn.... Føler at de som venter lenger, eller får enda tettere oftere får en av hvert kjønn.

 

Stemmer eller stemmer ikke?

 

Bare litt gøy å høre om andre har tenkt samme tanke eller lurt på dette, tihi!!!

Videoannonse
Annonse
Gjest BigMama og februargutta
Skrevet

ja sant det jeg har 24mnd og 2 gutter kjenner flere med tette barn de fleste er like kjønn ;)

Skrevet

22 mnd mellom mine to førstefødte.Gutter =o)

Så kom ei jente akkurat 2 år og 5 dager etterpå der igjen.

 

Skrevet

16 mnd mellom de to første og mange år mellom nr 2 og 3, alle tre har samme far og alle tre er av samme kjønn:)

Skrevet

Har gutt, og venter gutt i januar. Blir 22 mnd mellom gutta mine!

Skrevet

Her blir det 20 mnd mellom mine og nr 1 er jente og nr 2 er gutt.( hvis jeg skal stole på Ul,hehe)

1 i 06 og 2 i 07 så får vi vel satse på nr 3 i 08?haha.tror ikke det nei.hehe

Skrevet

Her blir det mellom 23 & 24 mnd mellom barna mine

Har jente fra før så skal bli spennende å se hva som kommer nå.

Også opplevd at mange med den aldersforskjellen mellom barne får likt kjønn

Skrevet

Blir nesten 25 mnd. mellom våre=) Er spennende å se om det er en jente til som kommer=) Men har mest guttefølelse;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...