Gå til innhold

Dere som har vært forlover

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde dere på dere? Skal være forlover for ei venninne neste helg men aner ikke hva jeg skal ha på meg. Hadde tenkt til å høre med henne om hun hadde noe forslag men tenkte kanskje noe her hadde noen forslag til hvilke farger jeg burde styre unna osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen mener du skal styre unna rødt, svart og hvitt, jeg ville nok spurt bruden og respektert henne med mindre hun liker amerikanske brudepikekoler ;-)

Skrevet

hehe nå skal hun faktisk gifte seg med en amerikaner da, å hun har bodd der før..hehe..men hun er ikke typen til å like sånne kjoler..tror jeg..

Skrevet

Jeg kjøpte kjole hvor hun kjøpte brudekjole =0) har hatt mye glede av den i andre fester. Den er blå fulgte litt hennes farger i bryllupet.

Skrevet

Kan ikke hun være med deg å se på kjole da?

Skrevet

Jeg bor i Bærum og hun i Sandefjord, så er ikke så lett å møtes når vi begge jobber fullt.

Skrevet

Jeg gikk i lin tøy. Ett tøft lin skjørt og en litt spesiell topp. Og en likens jakke. Kjole litt etter en fødsel jeg ikke hadde fått av meg alle kiloene etter, henge mage osv fristet ikke. Og bryllupet var ute, så måtte også ha noe praktisk for det.Min søster jeg var forlover for, så det var nok ikke så unormalt for henner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...