Gå til innhold

Fy faen, jeg gir opp!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært plaget med sopp siden jeg ble gravid, ingen ting hjelper! Å som om ikke det er nok, har jeg fått UVI og hemoroider!!!

What to to????

Eneste som mangler er trøske eller blemmer i munnen min, så er sex helt utelukket til svangerskapet er over hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk som tips en gang at man kan bruke yoghurt naturell mot sopp.. Altså, at man skal smøre det der soppen er.. Ikke forsøkt dette selv, men kan jo være verdt å prøve det :)

Skrevet

huff da!! Livet er ikke alltid like rettferdig

snakk om uflaks. Hehe... Men det må vel være noe som hjelper vel.

Stakkars deg.

Krysser hvertfall fingrene for at du slipper trøske og blemmer;-)

Lykke til da

Skrevet

Jeg har prøvd canesten piller og krem, prevaryl, yoghurt både som drikke og "salve" hehe! Har skyllet skjeden med eddikkvann, prøvd vivag forebyggende! Lufter så fort jeg kan, bruker ikke såpe, kun bomulls truser, ikke trange bukser osv. Blir det verre nå, så kommer jeg til å føle meg som ei 90 år gammel dame! G-streng og sateng truser er en saga blott kan du si!

Så har du de andre dumme plagene da! Flyr på do hvert 5min, for å presse ut 2 beskjedene dråper. Å hemoroider er ikke moro det heller. Men det står så tragisk til der nede nå at jeg ikke kan annet enn å le :-D

Skrevet

Har du prøvd å la håret gro? Litt ekkelt hvis man er vant med å barbere kanskje men skal hjelpe mot både sopp og uvi.... Hvis sex allikevel er et ikke-tema :)

Skrevet

hehe du tar det hvertfall men godt humør, det er bra.

Har du vært hos legen?

Skrevet

kom på en ting... propolis skal visst hjelpe på hemorider.

Skrevet

Jeg synes det høres ut som om hele systemet ditt er litt ute av balanse. Prøv å snakk med en naturterapaut, slik som dette kan du jo ikke ha det resten av svangerskapet. Når det gjelder soppinfeksjon kan det hjelpe å drikke syrnede melkeprodukter som er tilsatt nyttige bakterier. f.eks biola. Det hjelper å drikke tranebærsaft mot UVI, eller ta tranebærpiller. Du må i tillegg drikke nok vann. Det er ikke bra å gå med UVI da det kan flytte seg opp i nyrene og skape nyrebekkenbetennelse. Det er både farlig og smertefullt.

Ønsker deg god bedring.

Skrevet

Vært skikkelig plaget av uvi tidligere, og mitt vidundermiddel er noe som heter citrosept man får tak i på helsekost. Kalles naturens eget antibiotika. Smaker stygt som juling, men funket på meg iallefall. Har ikke sjekket om det er ok som gravid, men kan jo spørre på helsekost?

Skrevet

en venninne av meg sa at når hun vasket trusene sine og brukte tøymykner så fikk hun sopp.da hun sluttet med dette gikk det bort.

kansje du kunne prøvd det.

men lykke til

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips jenter!

Jeg har vært hos legen, men skal nå oppsøke naturterapaut og helsekost!

Å kutte ut skyllemiddel høres ut so en god plan!

Skrevet

Hei!!!

gått og se at d ikke er bare meg som har samme problemet!

har slitt med akkurat d samme jeg og.. hemoroider og sopp! fy farsken!

skal prøve de rådene som har kommet jeg også..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...