Kirsebæra Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 er det hvor lenge du ha rier? eller press riene? fødselen starta klokka 03.15, 08.02 var elias ute. jeg brukte to-tre minutter på pressriene og dette var min første... var dette da en styrt fødsel? er sjansene stor for at neste også går like fort?
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Første fødsel : 3 timer fra første ri til ungen er født Senere fødsler: 2 timer fra første ri til ungen er født. Du hadde ikke stryrtfødsel. Da måtte det vært under 3 timer fra første ri til ungen ble født
miapia Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Har hørt 3 timer fra 3-4 cm eller jevne rier som førstegang, 2 timer for flergangsfødende.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Trodde det var sånn "splosh så er ungen ute" fødsel jeg.... Hadde selv omtrent sånn fødsel som deg, og den var helt normal..
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Tja, det vet jeg ikke helt. Komer vel litt an på hva du mener med fødselsstart? Rimelig kjapt gjort var det i alle fall:) Jordmora sa til meg at jeg hadde en styrtfødsel, tok tre timer fra jeg kjente de første murringene til hun var ute. Stor sjans for at det går fortere neste gang i alle fall...jeg fikk i alle fall beskjed om å komme inn så fort jeg kjente den minste ting.
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Jeg har hatt 1 rask fødsel, førstegangsfødende og brukte litt under 5 timer. Nr2 kom til verden på sofaen hjemme - tok 35 min fra jeg i det hele tatt kjente noe til ungen var ute. Styrtfødsel. Nr3 kom til verden på føden. Fra jeg kjente noe og til ungen var ute tok det 1t og 10 min. Styrtfødsel kalte de det oxo den gangen. I min familie føder kvinnene lett, raskt og ukomplisert. Jeg har vært veldig heldig med mine fødsler.
123-indianere Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Med nr 1 kjente jeg ikke at jeg fødte. Dro tilfeldigvis på sykehuset fordi jeg ikke kjente liv, når jeg kom hadde jeg 8 cm åpning og en time etter var det var rett ut med 3 pressrier. Med nr 2 kjente jeg han kom og da var kl 0745 (stod og skifet bleie på han som skulle bli storebror) og han ble født 0808. Satt i bilen med håndklær rundt meg, bra vi bor 10 min fra sykehuset. Begge var styrtfødsler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå