LiseKristin Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Guttem min er 2mnd og 1 uke nå, og kan drikke nesten opptill 200ml mme før han er ferdig! Er ikke det litt mye syns dere?
Bettybu Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Husker ikke hvor mye poden drakk da han var så gammel, men det var mer enn det som sto "anbefalt" på mme pakken. Mener de regulerer selv hvor mye de trenger...stopper hvis han er mett. Hvis han gulper veldig mye, kan det jo være han får for mye???
LiseKristin Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Er veldig sjeldent eller aldri han gulper..Skjønner ikke hvor han får plass til alt sammen når han er så liten i den lille magen jeg
Lille my <3 1+1 <3 Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Det kommer jo litt ann på vekta til guttungen din, og hvor ofte han spiser også da:) Jenta mi er 10 uker på søndag, hu spiser 140 ml til hvert måltid. Hun spiser ca hver 3. time, og hun veier vel rundt 4.7 kg. På nan pakka mi sto det at de skal ha i seg fra 130 til 160 ml. og 5-6 måltider i døgnet... Men det står også på pakka at dette er CA mål. Det kommer som sagt ann på appetitt og vekt:)
LizzyG Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Jenta mi spiste også 200 ml i måltidet etter at jeg hadde vært hos helsesøster en gang når hun var på aldern med gutten din siden hun ikke ble mett av 150 ml. Jeg var redd for å gi hun for mye, men hs sa at ungene skal jo være mette så man må bar gi helt til de er mett. Jenta mi er nå 6 mnd gammel og blir fremdeles mett på 200 ml i måltidet så ikke bekymre deg deg for gutten din regulerer dette selv.
Junijenta - gifteklar:) Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Jenta mi på snart 3.5 måned drikker maks 160ml til hvert måltid. Kan jo hende han trenger mye mat:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå