Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Skal jammenmeg kjøpe en mørk dukke til datteren min i morgen, her vi bor er det ingen som er mørke i huden (ikke enda som jeg vet ihvertfall) Lite sted... Vil så gjerne lære henne at vi alle er like uansett farge, veldig fin måte å gjøre det på da... Takk jenter
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 så enig så enig, det skal jeg også, her er det en som er mørk i huden og når han kom flyttanes hit, mista nesten Kasper det han hadde i hånda, hadde jo ikke sett en med annen hud farge han, øya neste sprat ut, vi lånte bøker på biblioteket?(sorry har skrive prob) etter på da. Så nå går det kjempe bra ingen rare blikk osv.
Blue Lady Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Satt akkuart å tenkte på deg selv, men Mina er bare 6 uker så får vente litt til!
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 Gleder meg til å gi den til henne, hun er 18 mndr...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå