mammamia<3 Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Var på ultralyd igår, og babyen lå med rompa mest nede hvor jeg har arrvevet etter to keisersnitt. Så jordmor syntes det var vanskelig å fastslå noe kjønn. Men etter å ha kommet så nært inntil skrittet som hun klarte mente hun at det mest sannsynlig var ei jente...ikke noe som stakk ut liksom. Jeg som var så sikker på gutt....er det noen sjanser for at det likevel kan være en gutt inni der?noen med erfaringer hvor det er sagt ene kjønn og ut kom det andre??
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Hei! Med mitt første barn sa de det var jente omtrent hele tiden (var på flere ul) men jeg var sikker på at det var gutt, uansett hva de sa og så... Og tilfeldig i uke 35 eller noe så vi det var en gutt. Takket vøre utstyret som var ganske nærme ultralyden.. Og gutt kom ut!!! Så ikke stol på ul før du ser det selv!!!! Har jentefølelse nå jeg da, og de har sagt jente på ul, så får vi se på 3d ul om vi ser noe "ting" bedre da!!
mammamia<3 Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 Ja det blir spennende.....hadde vært så kjekt med en til gutt for minstemann som til nå er alene gutt ilag med sine tre søstre :-) Vi skal på 3D-ul den 26 november, så det blir lenge å skal smøre seg med tålmodighet. Takk for svar :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå