Gå til innhold

Noen med erfaring fra hunderasen papillon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er en hund jeg har kikket mye på og vurder om blir det neste rasen i familien vår..

Noen som har erfaringer? har hørt noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sure grinete og egner seg ikke sammen med barn. Dårlig gemytt. Lykke til.

Skrevet

Ja, vi hadde papillon hele oppveksten min. Jeg er absolutt ikke enig med Doppler, synes det er flotte familiehunder, som absolutt går fint sammen med barn! Men som med andre hunder så må de jo dresseres da... Jeg anbefaler det på det varmeste, kjempeflotte hunder!! Lykke til med valget:)

Skrevet

Ja jeg har hørt veldig mye posetivt tidligere jeg oxo, pappan til en god vennine har denne rsen og den er helt herlig, lånte henne litt i sommer, hun og sønnen min hadde det topp ute i vannet der vi kjølte oss ned hehe.. men ville høre hva andre sier også, ikke at det har så mye innvirkning på avgjørelsen min.. men er veldig gøy og høre litt med andres erfaringer.

Skrevet

ja, det er jo smart å sjekke litt rundt før en bestemmer seg!

Skrevet

Beklager at jeg sier det, men hunder av denne rasen og andre sånne ørsmå, de betraker jeg knappest som som "hund"...

Skal en ha hund, så bør det være såpass størrelse at de ikke forsvinner i gresset, eller blir borte i første snøfall, synes jeg. Bikkja vår er ca 60 cm høy, og det synes jeg er akkurat passe. Hun hater sånne småhunder, dypt og inderlig...

Skrevet

Vi hadde en Papillon da jeg var lita. Husker den var ganske hissig av seg... Men jeg var veldig glad i hunden, så SÅ galt kan det ikke ha vært. Synes de er søte:)

Skrevet

hehe ja det er jo smak og behag det.. Jeg er oppvokst med welsh springer spaniel da min mor drev oppdrett av dette tidliger. Har selv hatt en rottweiler tidliger, nydlig hund i ine øyne men for stor i størrelse for meg, ønsker meg nå en liten hun da vi ikke har verdens største plass i hjemme vårt, er ikke dårlig plass, men skjønner hva jeg mener:)

Skrevet

Min tante og onkel har en papillon, og den bikkja er sur, tverr og sær. Dem siser det selv også at hadde dem visst hvordan den var som familie hund, så hadde dem ikke valgt den. Men når det er sagt, så bør man følge magefølelsen sin og velge den hunden/rasen man selv liker best. Lykke til med valg av hund:0) Og husk, det er hunden som velger sin eier ikke omvendt.

Skrevet

Altså alle hunder kan vel være verdens snilleste eller verdens verste uavhengig av rasen. Men de små rasene har jo en tendens til å være gneldrebikkjer. Men hør med en oppdretter som avler på bra gemytt og god helse, og ikke bare for å tjene penger.

Skrevet

Skal faktisk møte ei i morgen som venter kull i oktober har hatt kontakt med henne en stund, gleder meg veldig:)

Skrevet

svigermor har en papillon, å han er en kjempesnill hund. Utrolig feminin å bortskjemt ja, men det siste er jo svigermors skyld :-)

Jenta vår eeeeeelsker hunden! han derimot synes vel hun er plagsom å overser henne ganske mye. Jeg er veldig skeptisk til hunder og barn, men denne hunden har oppført seg eksemplarisk mot jenta vår.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...