Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Folk skriver som så at magen pleier å synke etter uke 35 om jeg ikke husker helt feil. Vel jeg er i dag 31+0, og synes magen har sunket kraftig. Har magebilder liggende på profilen min, så om noen kunne tatt en titt? Har det noe å "si" at den har sunket såpass som den har så tidlig eller? Har aldri hadd spess høy mage, men alikavell..litt vel lav nå synes jeg ja..
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Jeg synes ikke den var spesielt lav, men da sammenligner jeg med min egen. Jeg syntes min sank rundt uke 30, og det er jo tidlig, men den har vært lik siden da. Husk ungen tar seg til rette og gjør plass pluss at tyngdekraften gjør jobben sin...
Bdancer Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 hmm.. synes ikke det var så veldig forskjell på de nye og de eldre bildene av magen din. Magen min har alltid vært veldig langt ned, for langt ned synes jeg... er liksom ikke noe gravide-fasong. Kanskje babyen din nettopp har snudd seg med hodet ned, for derfor er fasongen anderledes nå..
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 21. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2007 nei, hu har ligget med hodet ned siden i en måneds tid nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå