annnonym Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 jeg kjeder meg, jeg.. blir så ensomt når gullet legger seg, og det er helg..
Gjest Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 akkurat nå sitter jeg foran datan og hører lucas pludre på soverommet, han er ikke helt enig i at han skal sove... Senere skal jeg se en film og kose meg med noe godt og deretter sove:) I morgen skal jeg faktisk møte ei jeg er blitt kjent med fra bim, en kjempetrivelig jente som også skal bli alenemor.. Så alternativt kan du jo prøve å bli kjent med noen alenemødre herfra som du kan møte i helgene, at man har barn som skal sove er ingen hindring, de sover jo like godt i vognbagen eller man kan sove over:)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Eg har nettopp kommt heim ifrå jobb, og skal slappe av med Seinkveld og med litt tasting på PCen. Gullet mitt er hos pappaen sin, og skal vere der ei veke. Savner ho alt!! Men da får eg jo ladet batteriene litt. Og pappaen og gullet får tid sammen. El. blir det å ete litt pizza og litt smågodt. Litt må man unne seg når det er helg.
2 søte Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 eg kjeder meg, lurte på å legge meg, men fikk endelig til å laste ned prison break så nå må jeg vente:) lite som skjer, snuppa har sove siden halv 7, så eg berre plukker på pc'en og er sulten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå