Gå til innhold

Hjelp fostervann..noen som vet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er itt redd for at jeg lekker fostervann...hvordan vet man om det er det eller urinlekkasje eller utflod? og hva kan det bety hvis man lekker? hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hm... trodde ikke det gikk ann å lekke litt jeg. om det først går hull så renner vel "alt" vannet ut? Men er ikke sikker altså!

Ihverfal: hvis vannet har gått så er man ikke i tvil- for det er mye vann.

Skrevet

Nei, man kan fint lekke... !!! Husk hos de fleste så går vannet på den måten. Hodet ligger så godt ned at vanner slipper ikke ut. Er det slimete? Det skal ikke være det...

Hos meg kom det litt og litt. Det lukter litt svømmehall nesten....

Du lekker nok ikke urin...

Skrevet

Man kan absolutt lekke fostervann, men det er sjelden noen fare for det produseres nytt hele tiden.

Alikevel, er man i tvil bør man få det sjekket. Ta me et bind til føden så sjekker de om det er fostervann for deg.

Skrevet

Hm...nei det er ikke vannet sånn sett. er bare 29+1 og ingen rier eller noe. men våt i trusa hver dag nå og det som vann men lukter ikke tiss..huff flaut men blir jo bekymra da...

Skrevet

Vannet kan komme fra alt til bare og dryppe litt. Kan skyldes flere ting.. Men kan komme litt bla dersom det kun har gått litt hull på ytterste lag som jordmor forklarte det. Anbefales uansett å ta på bind og få sjekket om det er fostervann på sykehuset..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...