Gå til innhold

Hva venter du på ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på Inspektor Lindley, eller hvordan det nå skrives.

Og på at det skal bli 18. okt, så jeg kan få vite om det er gutt eller jente i magen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søndag, for da reiser jeg til Tyrkia med kjæresten.. :D

 

 

Skrevet

16 oktober........... for da skal jeg reise og besøke kjæresten min i england

Skrevet

til å bli frisk og rask igjen..............meget lei av å være hjemme og i dårlig form;((

Skrevet

At vi skal begynne å prøve på nr 2 i juni neste år.

At de siste graviditetskiloene skal gå vekk av seg selv.

Og at jeg skal vinne i lotto eller noe (men da må jeg kanskje begynne å spille da)

Skrevet

Inspector Lynley her også... Og så på blåtur med jobb etter jobb i morgen. Og så at jeg skal på laparaskopi i Hgsd på mandag (drar opp på søndag) sånn at jeg forhåpentligvis kan få et søsken til Matilde i magen min snart.

Skrevet

at gubben blir ferdig med studiene så vi får to inntekter igjen snart! (Han er over 40...)

Skrevet

Onsdag- for da reiser jeg til Madrid :o)

Skrevet

venter på feb 08 jeg... og på slutten av oktober, da skal jeg på 3d UL. Og så venter jeg på at det skal bli JUUUUL. og 15 desember gleder jeg meg også til, da er sønnen vår 2 år :P

Skrevet

Inspector Lynley akkurat nå ja, eller venter vel ikke lenger, hehe..!

 

Og så venter jeg på oktober, for da har lillegutt bursdag, og gleder meg veldig til jul, men ikke til tidlig julepynting og mas...:-/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...