M@mm@ til mine barn Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Jeg venter på Inspektor Lindley, eller hvordan det nå skrives. Og på at det skal bli 18. okt, så jeg kan få vite om det er gutt eller jente i magen min.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Søndag, for da reiser jeg til Tyrkia med kjæresten..
Turtle Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 16 oktober........... for da skal jeg reise og besøke kjæresten min i england
jordbær mathilda Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 til å bli frisk og rask igjen..............meget lei av å være hjemme og i dårlig form;((
Turid Laila Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 At vi skal begynne å prøve på nr 2 i juni neste år. At de siste graviditetskiloene skal gå vekk av seg selv. Og at jeg skal vinne i lotto eller noe (men da må jeg kanskje begynne å spille da)
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Inspector Lynley her også... Og så på blåtur med jobb etter jobb i morgen. Og så at jeg skal på laparaskopi i Hgsd på mandag (drar opp på søndag) sånn at jeg forhåpentligvis kan få et søsken til Matilde i magen min snart.
Mogop fikk augustgutt Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 at gubben blir ferdig med studiene så vi får to inntekter igjen snart! (Han er over 40...)
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Onsdag- for da reiser jeg til Madrid )
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 21. september 2007 #10 Skrevet 21. september 2007 venter på feb 08 jeg... og på slutten av oktober, da skal jeg på 3d UL. Og så venter jeg på at det skal bli JUUUUL. og 15 desember gleder jeg meg også til, da er sønnen vår 2 år
Gjest Skrevet 21. september 2007 #11 Skrevet 21. september 2007 Å bli gravid igjen. Håper det skjer om ikke så lenge...
Gjest Skrevet 21. september 2007 #12 Skrevet 21. september 2007 Inspector Lynley akkurat nå ja, eller venter vel ikke lenger, hehe..! Og så venter jeg på oktober, for da har lillegutt bursdag, og gleder meg veldig til jul, men ikke til tidlig julepynting og mas...:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå