Gå til innhold

Jeg har kynnere hele tiden! Flere? (samme som skravle)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt kynnere hele dagen omtrent. Magen er hard som et fjell!!!

Det kan ikke være slitsomt for babyen vel?

Jeg er 37+5 i dag. Andregangs..

Er det flere som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du.

Jeg venter tvillinger, 2 prinser og har hatt en del kynnere fra uke 21. Er nå i uke 21 + 2, og hatt i den siste uken så vonde kynnere så jeg var redd det var rier. Men overgangen fra kynnere til rier er ikke så enkelt å forstå når skjer tror man selv men fikk svar av legen i dag at jeg måtte tro ham at jeg vil merke når riene setter igang ordentlig.

Var på ul idag og legen sier det er normalt med kynnere og de er gjerne vondere med tvillinger pga økt press. Er kynnerne dine vonde da??Du begynner å nærme deg termin så livmoren øver seg til fødsel allerede nå i form av kynnere men er overhode ikke farlig for babyen. Men at man blir engstelig kan jeg også være med på å bekrfefte men vi får bare slappe av.

Lykke til videre.

Ha fin helg.

Skrevet

jeg har også masse kynnere. spesielt i kveld... vet ikke om det er kanelen som har gjort det, for jeg fikk det sist også hehe:)

Jeg er 39+4, så kom igjen jeg VIL HA rier!!!

Skrevet

Hei.

I mitt første svangerskap hadde jeg kynnere fra 5 mnd hele døgnet. Jordmor var overbevist om at jeg skulle føde for tidlig, men nei prinsen kom på termin.

Denne gang har jeg også kynnere det meste av døgnet, skjønt de roet seg litt da jeg ble helt sykmeldt. For meg er det slik at stress eller at jeg må tisse eller.. påvirker kynnere. Det å gå i trapper og bakker gjør også sitt..

Tror det er veldig individuelt å ha kynnere i større eller mindre grad..

Hvordan du har den, er normalt for deg.

Skrevet

ja, bare babyen ikke blir stresset av det, så skal jeg nok holde ut. Ikke at jeg har noe valg da, men... Hehehe..

Har ikke hatt noe særlig med kynnere tidligere. Har vært sånn hvis jeg har gått fort, trent, gått i nedoverbakker osv. I dag har det vært bare jeg reiser meg av sofaen. Når jeg sitter også, faktisk.

Regner ikke med å føde før termin. Jeg tror nemlig jeg har termin 13. oktober. UL sier 9. oktober, men det kan ikke stemme. Jeg vet nemlig når jeg hadde el, og da går det ikke med 9. oktober. Og så er det jo sånn at andregangsfødende visstnok som oftest går over termin.

Nei, jeg får bare håpe det ikke blir slik som dette hver dag i 2-3 uker til...

Skrevet

Babyen blir ikkje stresset av at du har kynnere men du kan få kynnere av at babyen beveger seg, og da vil forster lyden gå opp, det gjorde det når eg hadde kynnere, tok sånn sparketest 3 ganger i løpet av i dag og i går så då såg eg det.. spurte jordmora om dette og då forklarte hu meg at eg kunne få kynner av at babyen beveget seg og då ville lyden gå opp og det var berre sunt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...