Gå til innhold

Hva har du på bordet foran deg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

- 1 glass halvfullt med cola

- Laptop

- Vase med lys i

- Plastboks med sjokoladepapir

- Innbydelse

- Blad fra home entertain (eller noe sånt)

- Fjernkontroll

- Dvd-spiller kontroll

- Telefon

- Smokk

- Mobil-laderen til gubben

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åi, kor skal eg begynne.

Dataen står på leksepulten min, og her er det ikkje ein ledig cm2. bordet er 1x2,5meter. Alt fra brente cder til tom kaffekopp, fra notater og bøker til bikkje. Innimellom alt dette så har eg liksom pynta med bilder av unger eg er glad i og bikkja. For ikkje å glemme at den lille bikkja mi har lagt seg til med ein vaktpost i vinduet bak dataen på bordet.... kaoset lenge leve

Skrevet

2 PC'er, to telefoner, flere telefonlister, en calling, felleskatalogen, akuttskrin, vannflaske og pasientjournal. Er på jobb ;)

Skrevet

jeg vet ikke hvorfor, men jeg liker disse trådene der man får vite om alt snusket folk har på bordene sine ;-)

- en bøtte med grønnsåpevann (jeg vasker til de merkeligste tidspunkt i følge gubben.....men sannheten er egentlig at jeg må gjøre det når jeg har ånden over meg)

- et glass med vann

- en bok

- en telefon

- 2 fargestifter

- pingvinene cd

- et kort fra en heldig venninne som loffer rundt i hellas

Skrevet

hehe lady, jeg tenkte jøss hun må være forberedt på ALT, før jeg så at du var på jobb ;-)

Skrevet

Tippekuponger,cd'er,lypsyl,post-itlapper,plommer,et glass vann.saltstenger.en bunke papirer(mannens),mobil,bilder av ungene i ramme,,en hårspenneto terninger i en porselenspæredings og en tommestokk!

Sitter på pc-pulten;-)

Skrevet

-laptop

-en øl

- to fjernkontroller

-talgelys.

Skrevet

her har vi 2 glass med pepsi max(er alle fan av akkurat det el?:P), nesten tom skål med chillinøtter, 4 legoklosser ,1 mobiltelefon og en fjernkontroll.. potetgullskåla er ved min side i sofan=p hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...