Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hei hei da skriver jeg inn igjen for å høre hvordan det går med dere. HAr 93 dager igjen og føler at tiden går ganske fort. Begynner å bli litt ivrig på å gjøre klar barnerommet men skal holde meg en stund til. Elllers blir det litt shopping når lønna kommer, litt klær til det lille nurket imagen, føler jeg har ventet nok nå Hva driver dere me da og hvordan går det me dere alle sammen? Blir det noe BIM treff snart... kunne tenke meg og blitt kjent me andre gravide:)
nattensDronning Skrevet 22. september 2007 #2 Skrevet 22. september 2007 hei,hei er BIM treff på Amy's torsdag 27.sep kl 19.00 (noen var litt usikre på åpningstida dems, så det kan hende det blir endring av sted, men gå inn på BIM-treff og se, der kan du også melde din interesse for å bli med). Selv har jeg akkurat 100 dager igjen. Jeg synes fortsatt at tiden går altfor sakte. Vi har ikke noe barnerom å ordne, babyen kommer til å ligge med oss (i egen seng) ei stund tipper jeg, til vi finner en løsning. Vi er ikke sikker på kjønnet, så den shoppinga blir det heller så som så med. Jeg har kjøpt noe da, faktisk til både jente og gutt. Ha,ha, jeg kunne ikke dy meg (er så lite som er unisex for tida!). Vi ville gjerne vite kjønnet, men de kunne ikke se det. Ellers så skal jeg begynne på gravidsvømming i slutten av oktober (delfinen), gleder meg til det (sukk, er lenge til).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå