Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Har dere som skal føde på riksen fått tilbud om fødselsforberedende kurs? Ser at det står at de tilbyr det, men jeg har ikke fått noe fra de om det. Må man ta kontakt selv kanskje?
Anonym bruker Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Kjenner ikke til hvordan det funker på Riksen, men på Ullevål måtte vi ta kontakt/melde oss på selv via nettsidene. Det var jm som opplyste/anbefalte meg det. Sjekk Riksen på nett!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå