ninen Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 Hei jenter! Kan dere hjelpe meg litt? Kan man gi malt til baby på 5 uker som får mm? Han har noen dager han hyler og skriker så mye. D virker da som han sliter veldig m magen.. Noen som har tips? D er så slitsomt.. Noen som gir malt eller annet får å få fart på ting?
Gjest Ut på tur Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Vi fikk beskjed på HS at vi kunne gi sukkervann. Bland ut 1 ss sukker i 1 dl vann (må varmes opp) av dette gir du ca 2 ml (ca 1 ss ) til babyen. Det skal virke etter ca 10 min ved å roe ned magen. Vi synes ikke det virker veldig mye på magen, men noen ganger roer hun seg ned såpas at vi får roet henne. Vi bruker en sprøyte (uten spiss så klart) for å gi henne. Jeg har redusert MASSE av det jeg spiser. Ser ut til at kullsyre og kaffe er skikkelig fy fy her i gården. Sjokolade er heller ikke toppen.
ninen Skrevet 21. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. september 2007 takk for tips! Har prøvd sukkervann, men synes ikke d hjelper stort..Kanskje jeg bør kutte ned på sjokoladen da for d er d mye av her i gården.. Drikker ikke kaffe og nesten aldri brus.. Flere tips mottas m takk for sånne dager er håpløse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå