Gå til innhold

ho søv berre i dag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta mi på 12 dagar har sove i heile dag... når ho vaknar og vil ha mat, sovnar ho igjen med ein gong ho får puppen i munnen. Veit at eg har for lite melk, men får ho omtrent ikkje til å ta flaska i dag. (ammar først, flaske etterpå...) er det her normalt, eller bør eg vere bekymra? berre i dag ho har vore sånn

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Dersom hun er våken og tilstede når hun er våken hadde ikke jeg blitt bekymra før i morgen. Jeg har vært plaga med at jenta mi har sovnet mye. Har fått som tips fra HS å ha det litt kaldt for henne når hun spiser. Kle av litt klær. Ingen pledd el.l

Jeg skal også mate henne med maks 3 timer mellom måltidene og vekker da med bleieskift.

Skrevet

Med begge mine så gikk de første månedene slik:

-sovedøgn, økedøgn(urolige døgn), spisedøgn og sovedøgn igjen....

Ingen dager var lik, når de sov lenge tenkte jeg: "uff, nå blir det vel ingen søvn i natt", men da sov de hele natten og. Og når det var lite søvn på dagtid tenkte jeg: "Å, da blir det vel god nattesøvn", men dengang ei.....

Så MIN konklusjon er at spadbarn/babyer bare følger sin egen rytme uavhengig av hva vi prøver å få til ;)

Husk at ingen grunn er for "dum" til å gå til lege eller hs med om du skulle være i tvil!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...