Gjest Skrevet 21. september 2007 #1 Skrevet 21. september 2007 ... det nye kjøleskapet mitt, da? http://www.miele.no/product.cfm?path=2,9&pcat=5,176,177&id=837 Ulempen er at det var dyyyyrt.....
It's all about me Skrevet 21. september 2007 #2 Skrevet 21. september 2007 Sikkert greit det, men synes Miele er litt oppskrytt. Ville aldri ha byttet det med mitt Side By Side skap fra Bosh.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #3 Skrevet 21. september 2007 Var flott! :-) Vi har samme merke, men vi har amerikansk variant (altså kjøleskap og frys side om side med isbit-dispenser i frysedelen) og et er en helt sinnsykt god kvalitet på disse! Null problem med at det setter seg fast is i frysen, masse plass selv om det ikke ser slik ut ved første blikk, mange finurlige løsninger og grønnsaker og salat har nesten dobbelt så lang "levetid" i det som i andre kjøleskap vi har hatt. Du kommer nok til å bli fornøyd :-)
Gjest Skrevet 21. september 2007 #4 Skrevet 21. september 2007 Hehe... Kunne godt tenkt meg side-by-side-skap, men mitt lille kjøkken tillater nok ikke denslags, gitt... Skal pusse opp kjøkkenet nå, og kjøkkeninnredningen er under produksjon på fabrikken, snekker til å montere det er bestilt. Det elektriske ordner gubben selv, samt nytt gulv. Veggene skal jeg male selv, så da mangler vi bare en ørliten avtale med en rørlegger. Kommer en her på tirsdag til uka som skal montere ny varmtvannstank, så vi booker vel han til å gjøre montering av ny vask osv også, tenker jeg. Gleder meg sinnsykt til å få "nytt" kjøkken! Er så lei det gamle, mørke vi har.
Gjest Skrevet 21. september 2007 #5 Skrevet 21. september 2007 Skjønner deg så godt! Vi bygget hus for 3 år siden og da ofret vi vaskerommet for å få større kjøkken (var egentlig et lite bad og et vaskerom nede og stort bad oppe, så vi slo sammen vaskerom og bad nede i stede for å ha begge deler seperat) og da fikk vi stort kjøkken og det var så deilig med noe nytt! :-) Ha alltid hatt kronglete kjøkken med upraktiske løsninger og nå ble det noe helt annet! Kos deg med nytt!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #6 Skrevet 21. september 2007 Gjett om jeg skal, Alva! Gleder meg som en liten unge... Har hatt "alt" av kjøkken opp gjennom årene, fra stoooort (og himla upraktisk) til knøtt-knøtt-lite der jeg nærmest rakk til alle hjørner med hendene når jeg sto midt på gulvet. I huset vårt er det L-kjøkkken, og ingen andre muligheter, så det nye blir ganske likt det gamle, så rent plassmessig, men myyyyye lysere og lettere. Og så har jeg bestilt takhøye skap... Er så inderlig drittlei å vaske toppen av kjøkkenskapene - der er det alltid utrolig uggent oppå...
Gjest Skrevet 21. september 2007 #7 Skrevet 21. september 2007 Takhøye skap er herlig! Vi har også det nå. Og skuffer som glir saaakte igjen, 3 hjørneskap nede (deilig!), sånt eget krydderbrett i ene skuffen slik at jeg ser alle krydderene vi har osv, mange slike små deilige praktiske detaljer :-) Kan anbefale slik krydderbrett!
Gjest Skrevet 21. september 2007 #8 Skrevet 21. september 2007 Så nok på krydderbrettet jeg, også, men det er kun for 80 cm skuff, og så brede skuffer har jeg ikke... Dessverre... Men leverandøren har en krydderhylle som kan monteres på innsiden av en skapdør, og det så ikke så dumt ut. Er lei av at "alt" er innerst og bakerst i skapet støtt... Ellers ser jeg mest fram til å få benyttet hjørnet, der er det i dag varmtvannsbereder, og den skal ut. Så der får vi hjørnekarusell. I tillegg har jeg valgt et sånn kolonialskap, sånn som du trekker ut hele innrednningen når du åpner døren. Det håper jeg skal skape oversikt. Hvilken kjøkkenleverandør brukte dere?
Gjest Skrevet 21. september 2007 #9 Skrevet 21. september 2007 Ehhh.... Hva jeg synes..?? Hmmm..... for meg ser det ut som et..... tja.... kombiskap..?? Ser virkelig ingenting spesielt med det, men er du fornøyd med det så er jo det flott... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå